Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
nowa nazwa? - KONKURS 50 sd
Kochani!
Już od jakiegoś czasu myślimy nad zmianą nazwy bloga, ponieważ obecna nie kojarzy się ze stardoll.
Wiem, wiem...przyzwyczailiście się do niej.
Chcemy abyście wymyślili orginalną, ale nie zajętą nazwę dla naszego bloga.
Jeśli spodoba nam się kilka propozycji będziemy głosować. Jeśli jedna wiadomo :)
Osoba, która wymyśli najlepszą nazwę(która nie będzie już zajęta przez inny blog) otrzyma 50sd
                                                                                                         mariksza, missmariksza
Na propozycje czekamy do 1 maja

21 komentarzy:

  1. queens-of-stardoll.blogspot.com

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  2. Love-stardoll-fashion.blogspot.com
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. stardoll-as-cherry-bud

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pisałam blogspot.com bo to raczej wiadome ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też pomyślałam o Queens of stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://krolowe-stardoll.blogspot.com/

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pomyślałam o queens-of-stardoll, ale jest już zajęty. Szkoda, że zmiana adresu, ponieważ to wszystkich zgubi.Ale jeżeli już to powinna być krótka, aby wpadała w ucho.
    http://stardoll-qof.blogspot.com/

    qof - queen of fashion, aby zapamiętać z czym powiązane.
    Ale może znajdziecie lepsze, bo ja nie mam pomysłów
    Justinacullen

    OdpowiedzUsuń
  8. stardoll-to-nasz-swiat

    olka170

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuję coś ze słowem queens, ale nie mam pomysłu.Ale może:
    - My fashion house of stardoll
    - Stardoll z innej strony(perspektywy)
    - Życie w stardollu
    - Queens fashion on stardoll
    - Stardoll jakiego nie znasz
    To kilka propozycji, niektóre są dość oklepane, ale może będą dobre. Nie dodałam na końcu blogspot.com, ponieważ myślę, że to zbędne tutaj.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń

  10. Oto moje propozycje ! :


    stardoll-fashion
    wszystko-o-stardoll
    stardoll-mashion-fashion



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  11. Stardoll-in-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A co powiecie na to:
    Stardoll-4-you.blogspot.com


    wikarak

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o .blogspot.com to:
    naszstardollowyswiat
    stardoll-dookola-nas
    students-of-stardoll
    stardoll-is-magic
    fashionist-on-stardoll
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  14. nasze-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. royalstardoll.blogspot.com

    myuniquestardoll.blogspot.com

    the-stardoll-fashionistas.blogspot.com

    AnneHattaway

    OdpowiedzUsuń
  16. stardoll-mój-świat.blogspod.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. connects-us-Stardoll.blogspot.com


    weronix0043

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje kilka propozycji:
    stardoll-bez-nudy
    stardoll-calym-swiatem
    stardoll-naszym-zyciem
    fantastic-stardoll
    party-stardoll
    .blogspot.com
    :D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!