Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynek Paula552& .Nielegalna. - zwycięzca finału
Pojedynek był niesamowity. W pewnej chwili dziewczyny osiągnęły tę samą liczbę głosów. Myślałam: hmm, i co jeśli będzie remis? 
 

Jednak spora ilość głosów została oddana po chwili remisu i oto wynik pojedynku.


ZWYCIĘŻYŁA  Paula552 - Gratulujemy!
Otrzymujesz 60 stardolarów
zgłoś się do mnie  po odbiór wygranej 

>>>TUTAJ<<<są ogólne informacje odnośnie zapowiadanych nagród 60 sd i 30 sd.

Nagrodę publiczności NP 30 sd otrzymuje : spbianka
zgłoś się do mnie po odbiór wygranej 

W tych rozgrywkach pojedynkowych brały udział: 
NeonowaSzpilka ( nie oddała pracy więc została wyeliminowana z nagrody), emu.musia, Paula552, .Nielegalna., patrycja_2000, KATERIMA, aniula38555, Keinam1992. 
Nagroda pocieszenia dla pozostałych uczestników
Wszystkie dziewczyny, które brały udział w pojedynkach dostają nagrodę pocieszenia do dekoracji wnętrz w kwocie 70 starmonet, zgłoście się do mnie do KG  i napiszcie jaki artykuł wybieracie.
Nagrody sponsoruje missmariksza - to do mnie się zgłaszajcie.

Życzę wszystkim miłego dnia.


______________
Już dziś ukaże się kolejny post odnośnie następnych pojedynków, nie wiem jednak czy iga777 nadal będzie to prowadziła ponieważ nie daje mi znaku życia. Jeśli się zgodzi, to ona poda Wam warunki oraz tematy do stylizacji. Jeśli nie zrobię to ja.

8 komentarzy:

  1. gratulacje dla wszystkich dziewczyn na prawde śliczne jesteście a zwłaszcza gratuluje paula552 . sama z chęcią wziełabym w takich pokazach udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje. Zaskoczenie, bo żadna z moich faworytek nie wygrała, ale toteż ukłon w stronę Paula552 ponieważ naprawdę dobrze się spisała
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, kompletnie się tego nie spodziewałam :) Dziękuję wszystkim za głosy, jesteście wspaniali ♥
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! I chciałabym tez podziękować osobom, które oddały na mnie głos, dzięki wam zaszłam tak daleko :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, nie mogę się doczekać następnej rundy.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Bardzo dziękuję i gratuluję Pauli, choć stylizacja Nielegalnej również była bardzo fajna ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. mówiłam że wygrasz gratki !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie dziewczyny biorące udział w pojedynkach bardzo się starały i zaskoczyły mnie wiele razy,W ogóle pomysł na zorganizowanie czegoś takiego jest naprawdę niesamowity i,jak widać,wszystkim przysporzył wiele radości.Bardzo dobrze,że Paula wygrała, gdyż uważam,że zasłużyła,tworząc niejednokrotnie warte uwagi stylizacje.Stylizacja Nielegalnej jest również bardzo ciekawa-jak widać nie brakowało jej wiele do zwycięstwa,co tylko potwierdza wyżej napisane przeze mnie słowa.Gratuluję obu finalistkom oraz zwyciężczyni i czekam z niecierpliwością na kolejną edycję konkursu ''pojedynkowego'' ^^ ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!