Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Polskie marki obco brzmiące cz.4
                                                                Solar


Pierwszy sklep firmowy Solar został stworzony w Poznaniu, 1998r.
Solar jest polską marką założoną przez trzech współwłaścicieli w 1989r.
Istota sukcesu – łączenie światowych trendów z oczekiwaniami polskich Klientek::Elegancka, miejska stylistyka.Doskonała jakość wykorzystywanych materiałów i perfekcyjnie skrojone fasony.W ciągu roku jest produkowane 1 400 000 sztuk odzieży .Mają łącznie 235 placówek -197 w Polsce ,
73 sklepy firmowe własne ( w tym 8 typu outlet), 15 placówek franczyzowych (m.in. w Lubece, w Gent, w Teheranie i we Lwowie).Oraz 116 sklepów partnerskich w Polsce,31 partnerów zagranicznych.Ich najnowsza siedziba znajduje się w Poznaniu .
Niestety ceny ich ubrań nie są najniższe  







    
(Zródło-strona Solar-company.com.pl , google grafika ) 



9 komentarzy:

  1. U mnie w galerii jest chyba taki sklep *tam są prawie wszystkie marki XD*. Ubrania z obrazków są fajne.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten sklep. Zawsze można znaleźć w nim coś ciekawego. Ostatnio np. kupiłam sobie zieloną kurtkę, w sam raz na wiosnę :)

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ubrania, ale ja nie spotkałam się jeszcze z tą marką, szkoda, ponieważ z chęcią bym przejrzała ubrania.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta nazwa już chyba obiła mi się o uszy, ale brania według mnie jakoś specjalnie piękne nie są...
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ubranka, ale ceny nie należą do najniższych :)przykładowo: sukienka w panterkę kosztuje 469 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic specjalnego tutaj nie widzę. Spotkałam się z tą marką, ale jakoś ubrania mnie nie oszałamiają. Wiadomo, że są perełki, ale jakoś omijam ten sklep.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ubrania, ale tak stylowo do mnie nie pasuje.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!