Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
In love with "Pretty'n love"
Witajcie! Dziś co prawda nie mój dzień na post, ale dostałam pozwolenie, więc działam. Jak już wszyscy wiedzą dziś admini dodali do starplazy nową kolekcję sklepu Pretty'n Love. Ciuchy są lekkie i chciałoby się nawet powiedzieć "pachnące" - wiosną oczywiście. Jest tam wiele ciekawych ciuszków, ale większość muszę jeszcze przetrawić, by zdecydować się na ich zakup. Moim 'must have' są piękne kwiatowe wianki, kremowe platformy oraz bardzo ładnie wykonany kombinezon, z którym stworzyłam dla Was stylizację.

Do jej stworzenia użyłam: 
kombinezon - Pretty'n Love; buty - P'nL; pasek - J.P.Gaultier;
 torebka - tingeling; bransoletki - P'nL & no name.

Myślę, że wyszło świeżo i smacznie:) Enjoy!
______
Coldi :)

10 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja *-*
    magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Nowa kolekcja jest naprawdę fantastyczna. Do tych spodni nie byłam przekonana, ale teraz wiem, że je kupie
    Justinacullen

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie=)
    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, genialna stylizacja!


    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, mam zamiar kupić właśnie te rzeczy, które wymieniłaś.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :)))
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i superaście,że umieściłaś Doll na takim tle,to wygląda fenomenalnie! :3 Bardzo ładna stylizacja,czekam na kolejną ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja. Z początku nie spodobał mi się ten kombinezon, czy co to jest. Ale widzę, że świetnie podkreśla talię. Wszystko świetnie gra kolorystycznie nawet z twarzą i włosami. Podoba mi się i to bardzo.


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!