Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Hej! :)
Dzisiaj chcę dla Was opisać Najgorętszy Album z dnia 27 kwietnia 2013 roku. Został on stworzony przez brebah. Ma ona 70 poziom, jest z Brazylii i dołączyła w 2011 roku.



Przede wszystkim, zacząć trzeba od tego, że zaprezentowana przeze mnie strona jest najlepsza w całym albumie. Zresztą myślę, że motyw CatWoman jest generalnie bardzo chwytliwym tematem i większości osób powinien się podobać. Mnie się podoba. Dalsza cześć albumu nie ma, niestety, nic wspólnego z tym motywem. Jest masa zdjęć Doll, spójna, na czarnym tle, schludnie i gustownie wykonana. Niestety, jedynym mankamentem albumu jest to, że właśnie tylko ta jedna strona jest tak zrobiona, a reszta już jest normalna i taka, jaką każda z nas może zrobić. Mimo to, uznaję jednak to jako pomysł i mam nadzieję, że właścicielka konta przemieni swój album na bardziej "kobieco-koci" ;).

MOJA OCENA: 7/10

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Czekam na Wasze komentarze! :)

8 komentarzy:

  1. Dla mnie to i tak niezaprzeczalnie pomysł, a przede wszystkim talent. Wspaniale to zrobiła.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest bardzo fajny :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Talent i pomysł . Jaka pomylka ?


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny album, ale tylko pierwsza strona jest ładna, reszta jest zwykła.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ją oceniam na 8/10. podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow, ja pikolę :D bomba :)
    zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow,ale fajny pomysł i wykonanie! :) Całego albumu nie widziałam,ale szkoda,ze na reszcie stron nie ma już tak ciekawego motywu tylko zwykłe zdjęcia.Niemniej za ten pomysł 9/10 się należy (moim zdaniem).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!