Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwycięzców
Dzisiejszym wyborem dnia została dekoracja ze sklepu Pretty'n'love Decor. Kosztuje 14 stardolarów. Jest dość ładna, ale kiczowata.

Covergirl została Lylithica z Serbii. Ma 60 poziom i nie jest superstar. Nie podoba mi się i nie powinna wygrać. Krajową Covergirl została anetka9995. Ma 58 poziom i jest superstar. Jest prześliczna i jak najbardziej zasłużyła.


Królową wybiegu została QueenKerly z Estonii. Ma 83 poziom i nie jest superstar. Jest bardzo ładna i zasłużyła na tytuł.

Najlepszymi projektantami zostali: kely1021bebe (Kolumbia, 5 poziom), LalaloopsyFeliz (Brazylia, 6 poziom), azmehnoria (Pakistan, 6 poziom) i prettydarlTrue (Włochy, 52 poziom, royality). To jest absurd, żeby osoby z 5,6 poziomem wygrywały!


Co o nich myślicie?

6 komentarzy:

  1. Wybór dnia mi się podoba i mam zamiar ten trejaż kupić, walne sobie altanę w beach villi, a coo. CG mi się nie podobaa, NCG wyglada lepiej, ma intrygującą twaarz. Królowa wybiegu nie przypadła mi do gustu. Z projektów nic mi sie nie podoba, oglądałam tą fryzurę i się nad nią rozmyśliłam.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór dnia jest fajny, ale mi nie jest potrzebny. Cg taka sobie, ncg świetna. Królowa wybiegu taka sobie.Z projektów fajna fryzura tylko i traszkę telefon.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór dnia mi się nie podoba i go nie kupię. CG według mnie nie zasłużyła, a NCG jest śliczna i jak najbardziej. Królowa wybiegu mi się nie podoba, chociaż ma bardzo fajne spodnie. Z projektów podoba mi się tylko fryzura, zgadzam się z tobą, że to duża przesada co do tych 5 i 6 poziomów.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór dnia - podoba mi się i na pewno kupię
    CG - taka sobie
    NCG - ładna, chociaż te usta wydają mi się za wysoko.
    Królowa wybiegu - bardzo podoba mi się jej fryzura i twarz
    Projekty - tylko fryzura jest ładna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie bardzo podobają mi się te wybory... :/
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt udane wybory,jednak podoba mi się projekt fryzury,a królowa wybiegu ''ujdzie''.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!