Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Dzisiejszym wyborem dnia został lakier do paznokci ze sklepu Polished. Kosztuje 16 stardolarów. Jest bardzo ładny, ale nie zapłacę za niego aż tyle.



Covergirl została Rosebaby0706 z Węgier. Ma 58 poziom i jest royality. Jej doll nie podoba mi się i nie wiem dlaczego wygrała. Za to krajowa covergirl, Zuza0110 jest prześliczna! Jak najbardziej zasłużyła na tytuł. Ma 53 poziom i jest royality.



Królową wybiegu została femdem z Turcji. Ma 58 poziom i jest royality. Jej doll podoba mi się. Widać, że wie co modne. Zasłużyła na wygraną.

Najlepszymi projektantami zostali: nuran_nuranElma (Turcja, 4 poziom, brak superstar), perisip (Turcja, 70 poziom, royality), ElizaBess (75 poziom, royality) i kunfuselda1 ( Turcja, 65 poziom, royality).




Co o nich myślicie?




7 komentarzy:

  1. CG mi się nie podoba i nie wiem dlaczego wygrała. NCG mi się bardzo podoba, nareszcie jakaś porządna zwyciężczyni. Królowa wybiegu też jest ok, podoba mi się jej strój. Z projektów to według mnie najlepszy jest panel.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier ladny, ale za drogi. Cg moze byc. Jedynym minusem jest to, ze jest troche zbyt zwykla. Ncg bardzo fajna. Srednio podoba mi sie krolowa wybiegu. Panel i oko tylko fajne, reszta taka sobie. Sama Turcja XD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór ładny choć drogi
    CG nie podoba mi się
    NCG ładna :)
    królowa bardzo zasłużyła
    projekty fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostanio niskie levele wygrywają..
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór dnia - nie podoba mi się. Kolor brzydki i te kwiatki też okropne.
    CG - byłaby sto razy ładniejsza, gdyby nie te oklapnięte włosy.
    NCG -taka sobie. Ma dziwną twarz
    Królowa wybiegu - ładna,chociaż w stylizacji nie pasuje mi osobiście ten bordowy top.
    Projekty - tylko obraz mi się podoba.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem (a raczej napiszę) to co zwykle- szału nie ma ;//
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładne wybory dnia,dawno już nie było tak dobrze,by mi się prawie wszystko (w miarę) podobało.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!