Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców.
Dzisiejszym wyborem dnia zostało lustro z nowej kolekcji Film Theory. Kosztuje 14 stardolarów. Podoba mi się, jednak nie jest w moim stylu i jest dość drogie.


Covergirl została funnyleasinger z Niemiec. Ma 48 poziom i jest superstar. Nie podoba mi się jej lalka i nie powinna wygrać. Krajową covergirl została w1237. Ma 79 poziom i jest royality. Jej doll jest dość ładna, ale ma okropny makijaż i buty. Nie zasłużyła na tytuł.


Królową wybiegu została wczorajsza krajowa covergirl xpita. Ma 52 poziom i jest superstar. Nie podoba mi się jej doll, ale ma znów tą śliczną sukienkę. Zasłużyła na wygraną.

Najlepszymi projektantami zostali: katherinelo8 (Wenezuela, 3 poziom, brak superstar), smyrnam (Turcja, 58 poziom, royality), rafail4114 (Grecja, 3 poziom, brak superstar) i  hi_Iam_BeLLa (Turcja, 65 poziom, royality).



Co o nich myślicie?

10 komentarzy:

  1. NCG ma makijaż, którego nie cierpię na stardoll oklapnięte oczy jak u misia pandy, rzęsy wylewają się kilogramami! fuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór dnia - niezbyt mi się podoba
    CG - jest ładna. Podoba mi się jej makijaż, ale rażą mnie jej sztuczne piersi.
    NCG - jest brzydka. Moim zdaniem nie zasłużyła.
    Królowa wybiegu - ładna.
    Projekty - fryzura i poduszka są ładne
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Lustro ładne, ale nie miałabym gdzie je postawić. CG i NCG nieładne i nie zasłużyły. Królowa wybiegu ma ładną sukienkę, ale nie jest ona też rewelacyjna. Z projektów mi się żaden nie spodobał.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem TRAGEDIA- znowu -,-
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybir mi sie nie podoba. Dollki brzydkie. Krolowa bardzo fajna. Z projekto podoba mi sie tylko fryzora i trovhe misiek.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. zwycięzców jak już!!! normalnie przepatrzeć nie mogę. myślałam, że ktoś wcześniej zwróci uwagę ale chyba nikt nie widzi. chyba, że to tak specjalnie..nie wnikam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Keinam1992 a Tobie nigdy nie zdarzyło się wpisać niechcący kropkę pisząc szybko???? Nie przesadzaj! Wyluzuj! To nie jest błąd ortograficzny tylko pomyłka na klawiaturze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybór ładny ale drogi
    CG taka sobie
    NCG okropna jak dla mnie
    Królowa ładna
    Projekty średnie

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pomyłka na klawiaturze bo jest tak napisane za każdym razem!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Projekty-tylko włosy są godne uwagi,według mnie.Królowa wybiegu-super stylizacja z turkusem,ale za prosta jak na takie wyróżnienie.Doll całkiem ładna.CG taka sobie,NCG-fuj,blek,blek.Wybór dnia-hmmm...ujmę to tak:ekscentryczny.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!