Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Black and yellow
Witajcie moi mili:) Już się za Wami stęskniłam i nie mogłam się doczekać kolejnego mojego postu tutaj;) Mam nadzieję, że ta stylizacja spodoba Wam się równie jak poprzednia. 
Dziękuję Wam za ostatnie komentarze, opinie - bardzo są dla mnie ważne:) 

Słuchałam ostatnio namiętnie "Black & Yellow" Wiz Khalifa i cały czas te dwa kolory chodziły mi po głowie. Jak widać są też tutaj:) Jak teraz tak na to patrze, mogłam dać inną torebkę, ta jakoś tu blado wygląda, ale nie chciałam dać czarnej:D 
Mam za swoje... Oby Wam się spodobała. Pozdro, Coldi.
Płaszcz - It girls; Koszula - It girls; Spódnica - WOTW; Torebka - Rio; Czółenka - Chanel; 
Okulary - no name (special offer); Wianek - Jean Paul Gaultier; Pasek - DVF

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna. Ciekawy płaszcz.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez wianka byłoby fajniej
    Lolittaxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie. Spódnica nigdy mi się nie podoba, ale sprawiłaś, że spostrzegłam, że jest urokliwa.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, ale nie jestem tak jak ty przekonana co do torebki, wypada tutaj strasznie blado.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem trochę za dużo tu żółtego i wyszło lekko kiczowato. Po prostu "przedobrzyłaś".
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebanalna,ciekawa stylizacja,moim zdaniem fajnie wyszła :) Podoba mi się zwłaszcza spódniczka i ten wianek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba odjęłabym tutaj okulary. Bardzo ładne połączenie kolorów i ogólnie jest świetnie. Oryginalnie. ;)


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!