Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Relacja z Gali Rozdania Nagród UNIQUE II

W niedzielę ( wczoraj ) 21 kwietnia 2013r. odbyła się już II Wielka Gala Rozdań Nagród Unique.
Cała uroczystość trwała 3 godziny, była podzielona na 3 części: Czerwony Dywan gości Gali, Gala Rozdań Nagród UNIQUE II, Impreza dla Laureatów Nagród. Między kolejnymi częściami imprezy były małe przerwy jak to bywa w prestiżowym świecie.
Oczywiście miałam wielki zaszczyt być na Rozdaniu Nagród.
Ubrana w kreację Limited Edition połączoną z Apres Ski, jako dodatki wybrałam rękawice w kolorze wina oferta specj. oraz torebkę w tym samym kolorze Decades. Dodałam buty- szpilki z nelly. Fryzura została wykonana w stylu Taylor, ozdobiona opaską Antidote.



Wśród wyczytywania i wręczania licznych nagród, bardzo niespodziewanie dla mnie Ola/gwiazda3000 oraz AsiaJessssLove ogłosiły:


To było coś ! Jestem dumna i szczęśliwa, że mogłam odebrać nagrodę. 
A to już nagroda dla naszego bloga - otrzymaliśmy ją za patronowanie Unique Fashion Week. 
Jesteśmy mile zaskoczone ponieważ relacjonowanie z Wielkiego święta mody UNIQUE FASHION WEEK było dla nas przyjemnością i nie spodziewałyśmy się wyróżnienia ze strony domu mody UNIQUE.

Kolejna nagroda, którą otrzymałam osobiście to mini nagroda - wyróżnienie za promowanie Unique
A tutaj już wielka chwila, drżącymi rękoma trzymam obie nagrody.
 DZIĘKUJEMY !!!




Listę nagrodzonych osób będzie można zobaczyć na
 unique-project.blogspot.com


10 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!