Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Wyborem dnia zostało krzesło ze sklepu Le Decor. Kosztuje 84 stardolary. Nie podoba mi się, do tego jest za drogie.


Covergirl została POLKA, misia909, wczorajsza NCG i królowa wybiegu (dość dużo osiągnięć jak na dwa dni, zazdroszczę:)). Ma 65 poziom i nie jest superstar. Jej doll, jak już pisałam, podoba mi się. Zasłużyła na wygraną. Krajową Covergirl została xpita. Ma 52 poziom i jest superstar. Jej lalka jest kiczowata, ale za ma prześliczną sukienkę. Nie zasłużyła na tytuł.


Królową wybiegu została funnyleasinger z Niemiec. Ma 48 poziom i jest superstar. Jej doll nie podoba mi się i nie powinna wygrać.


Najlepszymi projektantami zostali: wefjwoihtu9t (USA, 5 poziom, brak superstar), michaelxwho4 (USA, 62 poziom, royality), Kusja (Rosja, 64 poziom, royality) i quevelylady (Brazylia, 44 poziom, superstar).


Co o nich myślicie?
 


8 komentarzy:

  1. Oprócz CG nic mi sie nie podoba, jedynie może projekt Kusji.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzeslo brzydkie i drogie. Obie dolki sa ladne. Krolowa wybiegu brzydka. Jak zwykle nie podoba mi sie wybor z ciuchow.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. CG jest OK, NCG już troszkę mniej, królowa wybiegu okropna, z projektów nic ciekawego nie ma, wybór dnia taki sobie, to krzesło wyglądałoby lepiej gdyby nie miało tych pasków.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko CG ładna reszta jak dla mnie trochę kiczowata

    OdpowiedzUsuń
  5. NCG i CG są okej, ale nie podoba mi się zwyciężczyni catwalku. Projekty też są takie sobie, zawsze mogłoby być lepiej...
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo,całkiem,całkiem te wybory...nawet...A ta misia909 ostatnio często wygrywa...wow :o :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór dnia - brzydki. Nie kupię
    CG- ładna subtelna. Zasłużyła.
    NCG - ma ciekawą twarz.
    Królowa wybiegu - anie stylizacja mi się nie podoba ani twarz.
    Projekty - fryzura i obraz ładne
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!