Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#2 You are pretty in love
       Was też tak zachwyciła nowa kolekcja z pretty in love? Cóż, pokochałam sweterek i te kolorowe szpilki, to na nich bazowałam dwa outfity, które są dosyć delikatne i wiosenne. Szczerze? Nie mam za bardzo weny, ale za tydzień postaram się was zaskoczyć czymś z całkiem innej beczki.

   1. Dziewczęco, nawet bardzo. Szczerze mówiąc pasowałby też tu różowy sweter z voile, ale jednak zdecydowałam się na ten, a co mi tam. Czy jestem z siebie zadowolona? Średnio.

wianek- pretty in love
szpilki- pretty in love
sweter- pretty in love
pierścionek- nelly.com
sukienka- hb; b.bizou


     2. Zestaw myślę, że lepszy od poprzedniego. Skromnie, ale uroczo i o to chodzi!

sweter- pretty in love
szpilki- pretty in love
torebka- voile
okulary- riviera
spodnie- basics/ sb

     3. Och, jakież to stare i jak ja to uwielbiam! Taki o, bonus, odrobinę z innej beczki. Chciałam pokazać inne zastosowanie tej cudnej, żółtej sukienki. Nie do każdego zestawu potrzebna jest torebka, jak widać

okulary- hhb
cardigan- tingeling
pasek- pet a porter
sukienka- hb; b.bizou
buty- rio


Co sądzicie o stylizacjach? Swoją drogą wybaczcie, że tydzień temu nic nie dodałam, byłam przygnieciona szkołą, no ale co poradzić

Sei-chan.

9 komentarzy:

  1. śliczne wszystkie ale naj podoba mi się 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja druga i trzecia- w trzeciej wszystko jest mega idealnie dobrane, podziwiam.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje. Bardzo podoba mi się nowa kolekcja i sporo kupię
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w 3 stylizacji ♥
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  6. Trecia stylizacja jest cudowna, wszytko dobrze dopasowane i ogónie mi się podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i druga są ślicznymi stylizacjami, ale widziałam już wiele podobnym, bo po dostawie Pretty in Love opętało stardollowiczów szaleństwo. Podoba mi się trzecia stylizacja. Jest taka niezwykła i mimo, że nie przepadam za tą fryzurą wygląda zjawiskowo.


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga najlepsza,ogromnie mi się podoba,bardzo ładna-jak wszystkie zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!