Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
kto pierwszy ten lepszy- wyniki
Poszalałyście moi drodzy z tymi komentarzami do loterii 100 sm, szczególnie 1 osoba.
Nie brałam pod uwagę kolejnego zgłoszenia jednej i tej samej osoby o tej samej godzinie. Dziewczyny nie przesadzajcie. Kolejnym razem będą bardziej rygorystyczne warunki, sami tego chcecie.

xXVampireeXx..    3 x 100 sm
BrondynkA    2 x 100 sm
koala1.2     2 x 100 sm
.Nielegalna.  1 x 100 sm

Gratuluję wygranych !

zgłoście się do mnie po odbiór kasy 
                                                                                   - missmariksza

7 komentarzy:

  1. dzięki.
    moim zdaniem koala1.2 nie zasłużyła na wygranie ponieważ spamowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ja niestety nie byłam na komputerze w tych godzinach.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujęę ^^ już się zgłaszam.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomnialam... ale gratki!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, zapomniałam o tym. Gratulacje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!