Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Żółty.
Kojarzy się ze słońcem, plażą i wakacjami.  Jest ciepły, przyjemny i uwielbiany przez większość stardolla. Rozwesela stylizacje. Znaleźć ubrania z tym kolorem jest łatwo, dużo jest ich w starplazie jak i w sb. Dziś mam dla Was trzy stylizacje.
 
1. Zwykła, przeciętna stylizacja. Neonowo-żółte elementy rozświetlają czarny strój.
Body/ Voile, Płaszcz/ Evil Panda, Spodnie/ Sd Fashion, Torba/ RIO, Buty/ Fallen Angel
2. Pomarańczowe elementy ładnie współgrają z ciemnym dołem. Tak jak w przypadku 1 stylizacji wianek rozświetla stylizację. Fajnie wpasowuje się w całość.
Wianek/ JP Gaultier, Bluzka/ Bizou, Koszula/ Front Row, Legginsy/ Basics/ Torebka/ WOTW, Botki/ Stylein
3. Lekka, wiosenna stylizacja. Uwielbiam tą bluzkę z żółtymi i złotymi elementami. Ma coś w sobie :)
Bluzka/ Pretty'n love, Sukienka/ S A, Torebka/ Voile, Rzymianki/ WOTW



Z racji tego iż wczoraj miałam urodziny ogłaszam konkurs na stylizację z elementem wybranego koloru.
Macie do wyboru: 
BEŻ, BIEL, CZERŃ, ZŁOTY, ZIELONY I ŻÓŁTY.
STYLIZACJA MOŻE BYĆ ELEGANCKA, WIOSENNA CZY ZWYKŁA, LUŹNA.
LICZY SIĘ POMYSŁOWOŚĆ :)
 ZASADY:
1. PRACA MA BYĆ PODPISANA!
2. SKŁADAĆ PRACE MOŻECIE DO PRZYSZŁEJ SOBOTY (27 KWIETNIA)
3. STYLIZACJA MA ZAWIERAĆ 50% WYBRANEGO KOLORU (NIE MÓWIŁAM ŻE BĘDZIE ŁATWO :] )

NIE WIEM ILE BĘDZIE MIEJSC, ZALEŻY TO OD POZIOMU PRAC.
NAGRODY NIESPODZIANKI :)

                                                                                             Pozdrawiam, Anita/ MMW

15 komentarzy:

  1. Cudowne stylki. Nie umiem wybrac najlepszej. Ja chyba zrobie czarna XD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. http://i34.tinypic.com/34fi0qu.png
    keinam1992

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i spóźnione, ale życzę ci wszystkiego najlepszego! STO LAT!
    Stylizacje ładne, ale kolor żółty jedynie najbardziej rzuca się w pierwszej stylizacji. Później zostawię link do swojej stylizacji na konkurs
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja powaliła mnie :) Jest cudowna ♥ ♥
    Druga też może być ..
    Trzecia odpada jak dla mnie, nie lubię krótkich spódniczek.

    Crazy_Marcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. http://img829.imageshack.us/img829/3192/konekk.png
    LovitaMiss

    OdpowiedzUsuń
  6. I przepraszam za to czarne tło i niedoskonałości. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje przepiękne,nie wiem,czy lepsza pierwsza czy druga,bo każda jest inna.W pierwszej spodobało mi się dopasowanie tego płaszczyka do całej reszty,w drugiej zachwyciła mnie bluzka i jej kolor <3 Trzecia stylizacja też jest ładna,a nr 1 i 2 podobają mi się bardzie.
    Miałaś urodziny,nie widziałam :'c Ale spóźnione-wszystkiego naaaaaajlepszego :D A w konkursie raczej wezmę udział ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. To wszytskiego najlepszego Ci życzę!
    Stylizacja jaką wykonałam, nie wiem jakiego jest stylu, a utrzymana jest w kolorach beżu i wojskowej zieleni( mam nadzieję, że się to liczy do zielonego).

    http://i33.tinypic.com/2ch4brp.png

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie
    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam sie ale chyba cos mi nie wyszło :D

    http://i36.tinypic.com/2yydufd.png

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  12. Oto moja stylizacja.Wybrałam kolor czarny i chyba nawet trochę z nim przesadziłam.Mi to wygląda na 60-70% czerni w stylizacji,ale trudno,niech już będzie.Link:
    http://imageshack.us/photo/my-images/18/stylizacjazuziazkonkret.png/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://img402.imageshack.us/img402/6708/66462866.png

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.

    Sapciaaa

    http://tinypic.com/r/bgtpvd/5

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!