Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców.
Wyborem dnia został neon ze sklepu LE. Kosztuje 40 stardolarów, lecz nie jest już dostępny. Jest ładne, a do tego nie drogie.


Covergirl została belesteban9 z Hiszpanii. Ma 65 poziom i jest royality. Jest prześliczna, jak najbardziej zasłużyła na wygraną. Krajową covergirl została misia909. Również ma 65 poziom, lecz nie jest superstar. Jej lalka też mi się podoba i także zasłużyła na tytuł.


Misia909 została również królową wybiegu, jednak jej stylizacja nie powala na kolana.


Najlepszymi projektantami zostali: hgemonaselena (Grecja, 8 poziom, brak superstar), NovacaneOcean (48 poziom, royality), anjinhaalice123 (Brazylia, 26 poziom, superstar) i quebelylady (Brazylia, 44 poziom, superstar).



Co o nich myślicie?


8 komentarzy:

  1. Mi sie wybor nie podoba. Moze dlatego, z nie lubie napisow. Obie dollki sa przesliczne. Krolowa nie zasluguje. Zbyt zwykla. Z projektow fajne wszystko oprocz sukienki.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Z projektów podoba mi się tylko fryzura. Królowa wybiegu to dla mnie pomyłka, a reszta może być ;P.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór dnia - brzydki i nie kupię
    CG - jest bardzo ładna. Podoba mi się jej twarz i makijaż. Fryzura dodaje pazura jej stylizacji.
    NCG + taka sobie. Na okładce lepszą ma stylizacje niż na wybiegu
    Projekty - podoba mi się wszystko oprócz sukienki
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba tylko CG i NCG, reszta jest nieładna.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. CG i NCG są OK, stylizacja królowej wybiegu nie zachwyca.Z projektów tylko fryzura jest taka nawet.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie najgorsze wybory

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo,tym razem jest dobrze,słuszne wyborki :) Nareszcie CG i NCG nie straszą wyglądem ;p CG bardzo mi się podoba,ma super twarz i niezłą stylizację.NCG&królowa wybiegu też jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!