Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja dla NSS
Wybaczcie ,że tydzień temu nie było stylizacji ale miałam testy gimnazjalne i przygotowania do bierzmowania. Nie przeciągając oto dzisiejsza stylizacja
Body- Voile 75sm
SzortyIt Girls 90sm
Buty-Pretty in Love 94sm (kocham je są świetne)
Torba- Museum Mile 75sm 
Bransoletka-Rivera 29sm
Naszyjnik-Glam`Rus 130sm 

A tu stylizacja w nagrodę za to ,że w tamtym tygodniu nie było :)
(celowo nie dodawałam żadnego nakrycia i torebki bo moim zdaniem psuło by efekt i nie umiałam znaleźć pasującej by torebki )



Bluzka-It Girls 79sm
Stanik -Basic 19sm
Spódniczka-It Girls 91sm
Buty-Voile 53sm
Kapelusz-M.M.F 72sm
Pasek-Wild Candy 50sm

8 komentarzy:

  1. Są fajne :) 1 lepsza chyba.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, ale nie podobają mi się :/
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zabawny sposób pisania, pierwsza stylizacja lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja lepsza, a drugiej mi czegoś brakuje.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie jestem do końca usatysfakcjonowana :(
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko 1 mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja ładniejsza. Taka wiosenna. i fryzure masz tam ładniejszą
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie bardzo ładne i ciekawe,w sam raz na ładną pogodę :) Fryzurka na 1. zdjęciu boska! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!