Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
1# All you need is.. blue!
     Mój pierwszy post tutaj, cóż za ekscytacja. Swoją drogą, miałam na przygotowanie stylizacji cały tydzień, a zrobiłam je przed chwilą. Taki o, nagły przypływ weny.

     Kolor niebieski kojarzy mi się dosyć przyjemnie, niby to jeden z tych "zimnych kolorów", ale jednak w jasnym odcieniu sprawia wrażenie dosyć ciepłego, przypominając o takich właśnie porach roku. Nie będę wypisywać symboliki niebieskiego czy cokolwiek, bo to raczej nie jest interesujące, ale w stardollowej szafie mam sporo takich rzeczy, więc postanowiłam je wykorzystać.

     1. Szary kolor włosów byłby lepszy, ale nie mam farby, przykro mi. Do tego nie do końca podoba mi się ta torebka tutaj, ale nie miałam lepszej. Chociaż może kopertówka w kwiatki byłaby ciekawym kontrastem..? Nie ważne.


narzutka- ppq
sweter- it girls
stanik- basics
spodnie- ppq
torebka- fudge (hb)
buty- tingeling
pierścionek- nelly.com

     2. Prosto, ale sądzę, że efektownie. Tutaj jasny niebieski króluje z miętą i sądzę, że wyszło ciekawie.


szalik- tingeling
top- free
spodnie- voile
torebka- it girls
buty- le

     3. Och, a na koniec małe wariacje. Dodaję tylko w wersji takiej, gdyś na kolorowo jest za pstrokato. Ale wrażenie sprawia fajne.


kwiatek- perfect day
peruka- special offer
bluzka- archive
spódnica- riviera
skarpety- pretty n' love
buty- voile


Także, co sądzicie o stylizacjach? Lubicie ten kolor? Widzimy się za tydzień!

Sei-chan.


9 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju błękity i turkusy, szmaragdy...wyszło super

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba 2 i 3 stylizacja. W pierwszej nie pasuje mi tutaj sweter, trochę dziwnie wygląda. W drugiej wszytko jest ok, a w trzeciej podoba mi się wszytko, szkoda, że nie dałaś też zdjęcia w prawdziwych kolorach. Ja osobiście uwielbiam wszytkie odcienie niebieskiedo zwłaszcza: błękity i turkuse.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Masz talent, te stylizacje są super! Czekam na więcej:) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski zawsze fajnie zakolorowi stylizacje. Super ci to wyszło. Nie potrafię wybrać najlepszej ♥

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten kolor we wszelakich odcieniach. Twoje stylizacje nie zawiodły mnie. Moje serducho podbiła dwójka. Piękny szal.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stylizacje, ale zakochałam się w 2! Jest cudowna pod każdym względem ;P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 stylizacja jeszcze jakoś wygląda ale 1 i 3 są nieudane najbardziej 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny artykuł,przeczytałam,obejrzałam :) Stylizacje ładne i z chęcią zobaczę więcej.A niebieski to mój ulubiony kolor <3 :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!