Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
Dzisiaj opiszę dla Was Królową Wybiegu z dnia 10 kwietnia 2013 roku. Została nią -1998simona (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=63033922), pochodząca w Włoch. Ma ona 53 poziom i jest na Stardoll od 2010 roku.


To zaczynamy...
Wszystko jest ładnie i pięknie z daleka, na szybko, ale nie oszukujmy się poza fryzurą i pomysłem na stylizację, wszystko inne jest raczej średniej jakości, słabo wykonane. Pierwszą rzeczą do jakiej chcę się "przyczepić" jest układ twarzy oraz źle dobrane brwi, usta. Pozatym, make-up tylko podkreśla te niedoskonałości. Kolejną rzeczą jest sukienka i nogi wykonane z włosów. Ja rozumiem, że nie można być utalentowanym we wszystkich dziedzinach, ale sukienka jest trochę jak by ją dziecko namalowało kredkami świecowymi, a do tego te koślawe nogi z kolanami zbyt nisko osadzonymi. Śmiesznie trochę. Podoba mi się tylko fryzura. Na Stardoll jest dużo projektantów, którzy owszem robią niektóre rzeczy w zbyt wygórowanych cenach, ale albo decydujemy się na zakup i tracimy znaczną ilość Stardollarów albo robimy wszystko naturalanie, z tego co mamy i to staramy się upiększyć w miarę możliwości. Ten przykład doskonale opisuje zdanie: NIC NA SIŁĘ.
Moim zdaniem to jest pomyłka, ale na kształt pomysłu :)

MOJA OCENA: 5/10

Jak sądzicie? Pomysł czy pomyłka? Skomentujcie! :)

10 komentarzy:

  1. Brzydka dol, niestaranne wykonanie...

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma nieładną twarz, za dużo makijażu. Suknia i nogi są niestarannie wykonane i moim zdaniem szkoda kasy na takie dodatki.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie totalna pomyłka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie pomyłka, nie podoba mi się pod każdym względem.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Góra sukienki nawet ładna, jednak dół wraz z nogami obrzydliwy. Jej twarz też nie należy do najpiękniejszych
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiemjedno:Fuuuuuuuuuuuuuuj
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  7. nikitaposh1
    Moja ocena 1/10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!