Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacje wnętrz
Cześć :)
Wczoraj po 22-giej ogarnęła mnie wena twórcza...
A wszystko zaczęło się od:




















Później było 'miło i przytulnie':



















Następnie stworzyłam coś 'dla fanów różu':


















I to będzie na tyle. Pa pa :*

* Wszystkie dekoracje z tego postu są wykonane na koncie mojej siostry.

EDIT administrator: obrazki pochodzą z bloga:
stardollnaobcasach.blogspot.com/2012/07/diy-stardoll-skomponuj-swoj-obraz.html



11 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, na prawdę super, zaraz chyba zrobie coś podobnego u siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomieszczenia, najbardziej nie wiem dalczego podoba mi się kącik różowy.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi sie 2 ♥

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też bardziej przypadł do gustu kązcik różowy, aczkolwiek nie wiem czemuu, jakiś sympatyczniejszy.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER ALE ALE JAK TO ZROBIĆ?!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie. Jestem zachwycona pierwszym wnętrzem. Ładny widoczek za oknem
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziemy musieli się pozegnac. Obrazki są z bloga:stardollnaobcasach. My nie potrzebujemy kopiarzy. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nie wiem co mam myśleć... Z początku spodobały mi się te aranżacje, najbardziej 2, ale... okazuje się, że nie są twoje. Smutne jest to, że chciałaś kogoś oszukać i przywłaszczyć sobie czyjś trud i pracę. Właśnie dlatego jestem tego zdania, że obrazki trzeba podpisywać.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ładne te aranżacje,szkoda tylko,że to nie Twoje własne :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!