Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Loteria o puli 1000 stardolarów- ciągle aktualna
Kochani, wiecie chyba, że bardzo nam zależy na większej ilości obserwatorów, dlatego też jeśli będzie nas 1000 rozlosuję całe 1000 stardolarów  wśród Was. Szczegóły niebawem. Zatem dołanczajcie do obserwatorów ! Życzę wszystkim miłego dnia:*
Zapraszaj znajomych na naszą stronę szybciej będzie nas więcej:)
Możecie się zgłaszać.
KONIECZNIE:
umieśćcie link* do naszego bloga w swojej prezentacji w widocznym miejscu ! 
Możecie wpisać tak:
          Zapraszam na  Queens-of-fashion.blogspot.com  
lub     Wszystko o Stardoll na Queens-of- fashion.blogspot.com

* link - jest to adres w sieci naszego bloga:  Queens-of-fashion.blogspot.com

Nie musicie zgłaszać się po raz drugi!

261 komentarzy:

  1. Ja mam link w prezentacji :)
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się zgłaszam.
    1000SD to naprawdę ogromna pula nagród
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Dodałam link

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;D . Zaraz będzie link.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  6. ZGłaszam się:)
    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam się, dziękujemy :) Przepraszam, ale będę miała możliwość dodania linku dopiero jutro. Postaram się zrobić to z komórki, chyba mi się uda. Czy moje zgłoszenie zostaje przyjęte? iga777

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chciałabym się zgłosić, ale nie mogę dodać linku do prezentacji proszę napisz mi instrukcję w księdze gości. Będę bardzo wdzięczna ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł :) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! Miło z waszej srtony. Naprawdę musicie kochać blogowanie. 1000 StarDolarów to nie to co 50 StarDolarów!
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok, link już dodany :) Zgłaszam się ponownie.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :)
    1000 sd to naprawdę wielka suma, a wasz wysiłek w ten blog jest niesamowity ^.^ Mam nadzieję, że fakt, iż jestem nową obserwatorką nie wyklucza mnie z loterii.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  15. Zg się

    Marchdoll

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, zaszalałaś Iwonko! Oczywiście zgłaszam się. Może uda mi się wygrać kilka stardollarów, jakoś zawsze strasznie szybko znikają z mojego konta!
    Pozdrawiam, spbianka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się ;3 !!
    kaska by się przydała.;q
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    SoRememberMe

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się lizaczek1990

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny konkurs dla nas to większa szansa żeby coś zdobyć :) Zgłaszam się : )

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się,

    SoniaBlade

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!

    OoJulciaoO

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  25. Zg. się

    Obs. jako szalonatylkoja1
    Na stardollu szalonatylkoja1 ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. mega!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się.
    Link na profilu.

    Mephistine

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaaaaaaaaaaszm się :D
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ;)

    Mój nick to selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaaszam się.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się-alliedeberry03



    PS.prezentacja już jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. nikitaposh1
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się !

    Natalia303

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się .

    Serciek_KcM

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się i napisałam w prezentacji!



    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  36. zglaszam się! na stardoll jestem lola21571

    OdpowiedzUsuń
  37. zg.moj nic Karolcia562ona

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdyby to były prawdziwe pieniądzę, hmmmm... ;))

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)♥

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zg się
    grafiksterek



    Link bloga jest w Księdze Gości, bo
    w prezentacji mi nie chciało zaakceptowac

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    Hanka77177

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam sie. Już wklajam link.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się!
    Wszystko mam zrobione!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście nie mogę tego pominąć! :D

    Zgłaszam się!
    ArtSilver5

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ;)
    Świetna loteria,a jaka pula nagród-ogromna,woow :)) To sporo sd,naprawdę bardzo,bardzo dużo :) Myślę,że warto się postarać i pozapraszać znajomych ;)

    ''Poza tym wpisujecie gdzieś na samym końcu tą nazwę bloga w dodatku maciupkimi literkami, że nikt tego nie ujrzy, nawet jeśli by miał wielkie bryle!''-nieźle,Iwonko,to napisałaś :) ja tak niestety mam,ale to dlatego,że jak zmieniam prezentację,to wyświetla mi się komunikat,że są wulgaryzmy (a nie ma) i muszę coś skasować,jak skasuję-następną część prezentacji i chyba będę musiała usunąć całą i zrobić jeszcze raz ;/ Wtedy na pewno dam link na początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się
    Świetny pomysł :)
    Zrobiłam wszystko co trzeba :)
    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszm się i już umieszczam link w prezentacji
    Candace232

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do konkursu
    missSandra546

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się

    LepszaOdCiebie2

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się :0


    oliwciaoli6

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się :)

    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne ;)
    Kiedy następna notka?

    OdpowiedzUsuń
  53. kolejne notki są poniżej :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Złaszam się MissMalgosia123

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się MissMalgosia123

    Bardzo chciałabym dostać 500sd to dla mnie bardzo ważne.Link umieściłam u sb w blogu.Błagam









    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się! c;

    Na stardoll nazywam się: Carolinee-

    Obserwuję jako: Carolinee ss.

    Dodałam link do prezentacji ;)

    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wyniki! :3

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się moje konto na stardoll to sweetmysza

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się .! :D

    patuus.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się :) Umieściłam już link ;) Może to pomoże ...

    ME_GUSTA_Shy12

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się saramararain06

    OdpowiedzUsuń
  61. Patii_13Glam12.02.2013, 19:03

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się^^!
    Gwiazdeczka_952

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się ;) (2 raz hehe, bo nie wiem jak to) i mam link na 1 planie w prezentacji i jestem obserwatorką bloga :)

    patuus.

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się (po raz drugi bo nie wiem który wpis się liczy)

    obserwuję i zamieściłam link w mojej prezentacji^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  66. Proszę o serduszka! Zrewanżuję się ;) SimoneSimonse

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się:) dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się .

    10Patrycja100

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się : )

    EnerilDil

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się :) Link jest w prezentacji :)

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja mam link w prezentacji :)
    Zgłaszam się

    AnneHattaway

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się!

    aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  79. teraz się zgłaszam jak jestem już obserwatorem:)

    alliedeberry03

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :*

    wwwika638

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się:)

    JusTySiaa00

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się :)
    Pauka222

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się.
    Jestem obserwatorem tego
    bloga ;♥

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się ;) Codziennie zapraszam na tego bloga minimum 2 osoby, ale bez skutku. Kiedyś na pewno dojdziecie do 1000 obserwatorów :D

    wiktoriaa003

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się:) na stardoll magdusiakocha

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się.PogodnaKsenia.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się!
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się. jestem obserwatorem bloga.

    MissDominika721

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się!!!
    TrusQaveczQa

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się ☺
    I już dodaje info o blogu do prezentacji ☺

    Crazy_Marcia

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się
    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się
    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się

    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  95. Zglaszam sie:) MalaOla2002

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam się :)

    MissCzasHonoru

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się
    mam już link w prezentacji

    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się (:
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam się. ; ]
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się z miłą chęcią ;)
    Pozdrawiam Kremix1

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się



    TrusQaveczQa

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się C;

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się

    Doll: Ladyconita

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się :)

    FairyMadzialena

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się ;-) !
    Dominika0077

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się .!
    Emilka111cool

    OdpowiedzUsuń
  107. zgłaszam się :D
    dan.danielle

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się

    naciala

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się :)

    Iwciaa_

    OdpowiedzUsuń
  110. zgłaszam się

    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  111. zZGŁASZAM SIĘ ostatnio mniałam tylko 20 sd morze cos wygram ;)

    wera1Heart

    OdpowiedzUsuń
  112. zgłaszam się

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się :)
    britney10291

    OdpowiedzUsuń
  114. zgłaszam się

    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się.

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się ^^
    Nie tak dużo Wam brakuje. Więcej za Wami ;D

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  120. zgłaszam się ;3

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  121. zgłaszam się ;)

    pegasus56

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się

    juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się ;33
    Kasa mi się bardzo przyda bo ostatnio wgl jej nie mam jeszcze jak by to było 500 sd... ;)

    Girls0321

    OdpowiedzUsuń
  128. Ojej ! To ja się ejszcze nie zglosilam o.o ? Zgłaszam sie ;* !


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  129. zgłaszam się :)
    olastyl12345

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam się!:p
    KijankaLove

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się ;)
    LeandraIvyCrown

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się :-)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń