Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Dzisiejszym wyborem dnia zostały okulary HB's. Kosztują 9 stardolarów. Uważam, że są dość kiczowate. Nie są warte aż tylu stardolarów.


Covergirl została wczorajsza królowa wybiegu fonkBal z Turcji. Ma 52 poziom i nie jest superstar. Podoba mi się, ale na bycie najpiękniejszą nie zasłużyła. Krajową covergirl została SlodkaSandra10. Ma 75 poziom i również nie jest superstar. Jej lalka nie podoba mi się, ma typowe oczy 'pandy'.


Królową wybiegu została -1998simona z Włoch. Ma 53 poziom i też nie jest superstar. Jej twarz jest brzydka, nie podobają mi się również ten ubiór z włosów. Nie zasłużyła na ten tytuł.


Najlepszymi projektantami zostali: AAMMOO--TTEE (Portugalia, 8 poziom, brak superstar), lovehayleydoll (Brazylia, 45 poziom, royality), spiderwoman-30 (41 poziom, superstar) i elfinCoverGirl (Turcja, 64 poziom, royality).


Co o nich myślicie?

EDIT: Przepraszam, że nie dodałam obrazka - po prostu się zagapiłam;)

9 komentarzy:

  1. Obydwie zwyciężczynie są nieładne, najbardziej przeszkadza mi twarz. Catwalk mi się też nie podoba, nie lubię takich projektów w stardesing hair. Wybór dnia także mnie nie zachwyca, za dużo kasy jak na takie coś.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio żadne wybory mnie nie zadowalają

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary kiczowate. Nie kupie. CG i NCG zwykle. Nie podobaja mi sie. Krolowa wybiegu brzydka. Coraz gorsze te rzeczy! Przydaloby sie zdjecie projektow (no chyba, ze jest, a na fonie nie widze)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o zwyciężczynie CG, NCG i Catwalku to jak dla mnie tragedia. Kto normalny głosuje na coś takiego?!
    -,-
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Niee, nic mi się nie podoba xD.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybór dnia - nie podoba mi się!

    CH - taka sobie
    NCG - troszkę gorsza
    Wybieg - ciekawa kreacja, ale bardzo sztuczna, przez co jestem na nie
    Projekty - to podoba mi się fryzura i poduszka
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór dnia-nieeee,masakra jakaś.
    CG i NCG nie podobają mi się.Królowa wybiegu już bardziej. Projekty całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!