Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza PogodnaKsenia

Przed: Niby wszystko okej, ale coś mu tu nie pasuje. Nie podoba mi się wzór tych spodni. 6/10

Po1: Zrobiłam stylizację z jedną z tych przecudownych toreb. Napisałam już w ich sprawie do Ciebie. Stonowana stylizacja jest ożywiona przez panterkę.

Po2: Prosta, lecz elegancka stylizacja. Masz bardzo mało ubrań, więc oba ubiory są skromne.


 
Przed: Na wejściu masz minusa za tą fryzurę. Nie znoszę niedopracowanych fryzur ze stardesing. Makijaż spoko, chodź zdjęłabym te rzęsy. 5/10

Po: Makijaż do pierwszej stylizacji. Użyłam czarnego, brązowego i wszystkich beżowych cieni, czarnej i białej kredki i brązowego eyelinera. Usta pomalowałam brązową szminką bo były za słodkie. Fryzura bardzo mi się podoba.

Co myślicie o tej przemianie?

9 komentarzy:

  1. Lepiej po, chociaż makijaż przed też jest całkiem ładny.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej po ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo lepiej PO. Jedynie mogę się przyczepić do stylizacji nr. 2 w PO, bo po prostu mi się nie podoba ;/ Sorki, ale poza tym dużo lepiej PO, zdecydowanie...

    wwwera27

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za metkę bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej "po". Chociaż w makijażu po nie podobają mi się usta tego koloru. Zostawiłabym wcześniejsze. Fryzura bardziej podoba mi się przed.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Metamorfoza stroju - Przed też było ok ale lepiej wyszło po nr 2
    Metamorfoza wyglądu - Lepiej było przed :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po nr2- uwielbiam ten żakiet c;
    Makijaż jak najbardziej po, te kolory mi się lepiej podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej po, według mnie.Przed nie było jednak źle.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!