Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Dzisiejszym wyborem dnia została bransoletka HB's. Kosztuje 13 stardolarów. Jest ładna, ale nie mam już kasy.





Covergirl została (znów) wczorajsza królowa wybiegu flor_14 z Grecji. Ma 80 poziom i nie jest superstar. Jej doll jest bardzo ładna i zasłużyła na wygraną. Krajową covergirl została Z_piekla_rodem. Ma 58 poziom i jest royality. Jest ładna, choć wogóle nie w moim stylu.


Królową wybiegu została jellie-ellie93 z Anglii. Ma 74 poziom i jest royality. Nie podoba mi się jej doll i nie powinna wygrać.


Najlepszymi projektantami zostali: CrystalsJoy (USA, 82 poziom, royality), femdem (Turcja, 59 poziom, royality), souamaisbonitao (Brazylia, 5 poziom) i elsata (Grecja, 54 poziom, platinum). 



Co o nich myślicie?

6 komentarzy:

  1. Branzoletka ładna, ale jest troszkę droga. CG mi się bardzo podoba, ma naturalną twarz. NCG też jest ok, ale nie zachwyciła mnie. Królowa wybiegu ma zwykłą stylizację i nie powinna wygrać. Z projektów podoba mi się tylko bluzka z tygryskiem, jest słodka.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka ok. Ncg i cg fajne. Krolowa wybiegu taka sobie. Projekty ok.

    Aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór dnia-całkiem ok,ale cena jest wysoka.CG może być,ładna nawet.NCG chyba się zgłaszała do konkursu brzydoty,a wygrała ten.Królowa wybiegu całkiem ok,najlepsza z tej trójki.Projekty w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór ładny
    CG śliczna
    NCG nie wiem sama co o niej myśleć
    Królowa jest ok
    Projekty fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór dnia - ładny. Nadal zastanawiam się nad kupnem
    CG- nie podoba mi się twarz. dziwna taka.
    NCG - totalnie nie mój styl i nie podoba mi się
    Królowa wybiegu - bardzo ładna w prostej stylizacji
    Projekty - oprócz obrazu wszystko jest bardzo ładne
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodziłam sobie po blogach i zauważyłam to. Po przeczytaniu komentarzy stwierdzam, że niektóre z was są totalnie nie tolerancyjne. Rozumiem, że możecie napisać swoje zdanie i szanuję to, ale nie żeby od razu mnie obrażać. Każdy ma inny gust. To, że jestem inna to nie znaczy, że nie mogę zostać ncg. Może i nie zasłużyłam na to miano, ale cieszę się. Przede wszystkim z tego, że nie straciłam wiary w siebie i nie nadaję się tylko do "konkursu brzydoty". Ja akceptuję styl innych, bo to wyłącznie ich sprawa. Może zaakceptowalibyście także mój ?

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!