Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Witajcie! Bardzo dziękuję Wam za pozytywne komentarze przy moim ostatnim poście. Jest mi niezmiernie miło:)
Dziś stworzyłam dla Was coś innego - luźna, streetowa stylizacja. Impulsem do jej stworzenia były buty, które zakupiłam w bazarku. Oto ona:
Do jej stworzenia użyłam: kardigan - it girls; top - it girls; spodenki - b.bizou; buty - archive; torba - rio; kapelusz - b.bizou; okulary - beastly; naszyjnik - killah, b.bizou; bransolety - LE, d-signed.
___________
Enjoy! 
Coldi :)

8 komentarzy:

  1. Jakie świetne buty! Bardzo dobrze dobrałaś do nich cały zestaw i dodatki.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i cudowne buty, muszę takich poszukać w starbazarze.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, a przede wszystkim oryginalna! Często się zdarza, że widzi się prawie identyczne stylizacje u różnych dollek na stardoll, a o twojej tego nie można powiedzieć. Takiej stylizacji jeszcze nie widziałam u nikogo, naprawdę idealnie połączyłaś ze sobą wszystkie elementy! Zazdroszczę pomysłowości ;p
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Ładnie wszystko połączyłaś/ Buty są również świetne i wspaniale zgrały się z kardiganem i spodenkami.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. O,rety! Ale super stylizacja! :3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!