Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Cześć. Przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam ale była wywiadówka... sami rozumiecie :)

Dzisiejszym wyborem dnia została korona ze sklepu Film Theory. Kosztuje 10 stardolarów. Zupełnie nie jest w moim stylu, ale podoba mi się.


Covergirl (znów) została xpita z Polski. Ma 53 poziom i jest superstar. Cały czas ma na sobie tą przekochaną sukienkę. Jednak nie powinna tyle razy z rzędu wygrać. Krajową covergirl została nasza czytelniczka patXDD. Ma 48 poziom i jest superstar. Jej lalka jest skromna, ale ładna. Zasłużyła na tytuł. Przy okazji gratulujemy:)


Królową wybiegu została Mery-88 z Włoch. Ma 71 poziom i nie jest superstar. Jej lalka nie podoba mi się, a do tego jest beznadziejnie ubrana. Nie powinna wygrać.


Najlepszymi projektantami zostali: AD8485 (USA, 7 poziom, brak superstar), KikasVouge (Brazylia, 51 poziom, royality), pixie.pie (Anglia, 54 poziom, superstar) i Ra-i (55 poziom, royality).


Co o nich myślicie?

6 komentarzy:

  1. Korony nie kurie, po co mi wgl. Cg fajna, ncg moze byc. Królowa beznadziejna. Projekty ok.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór dnia - nie podoba mi się i nie kupię
    CG - ładna. Już chyba kilkakrotnie to pisałam. Ma dziewczyna szczęście.
    NCG - całkiem ładna.
    Królowa wybiegu - brzydka. Nic mi się w niej nie podoba oprócz butów.
    Projekty - jedynie obraz jest ładny
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór dnia za drogi, może gdyby był za sm, to bym się skusiła. CG ładna, ma fajną sukienkę. NCG skromna, ale też ładna i myżlę, że zasłużyła. Królowa wybiegu mi się bardzo nie podoba, torebka wogóle nie pasuje do reszty. Projekty ładna, poza spodniami.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic ciekawego.... ale panel według mnie jest bardzo ładny! ;))
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór dnia-eee,co za sztuczności i jeszcze w takiej cenie...Zupełnie nie mój styl.CG i NCG-ładne, muszę przyznać,że wyglądają przyzwoicie.Królowa wybiegu już mniej mi się podoba,zero kreatywności. Projekty-w porządku,ładne,ten obraz-super,serio ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!