Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja na powitanie
Witajcie! Z tej strony Paulina, na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Cold_Iceberg.
Jestem tu nowa, ale mam nadzieję, że mimo to spodobają się Wam moje artykuły. Co wtorek będę zamieszczać tutaj stylizacje mojej doll. Dziś pierwsza z nich.
Stworzyłam ją dość szybko, ponieważ byłam bardzo podekscytowana. Kurtkę, którą ma na sobie moja doll zakupiłam w bazarku za 6 sd! Jest ona dość popularna i jednocześnie droga. Dlatego fakt tak niskiej ceny, ciucha, na którego już od dawna polowałam spowodował we mnie ogromną radość! ;) Oto stylizacja:

Cała stylizacja utrzymana jest w odcieniach brązu oraz bordo, które tworzą jedną z moich ulubionych "mieszanek". Do jej stworzenia użyłam: kurtka - archive; bluzka - rio; spodnie - d&s ralph lauren; oxfordy - darmówka FB; torebka - miss sixty; pasek - LE; bandana - rio.
Podoba Wam się?

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, z użyciem kurtki, kolorystycznie też jest ok, ale dziwnie tutaj wygląda trochę ta bluzka, jednak jest ok.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa, oryginalna stylizacja ♥
    Kitty370

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Paulino !

    bardzo fajnie Cie tu wiedzieć szczególnie w tej stylizacji ;)

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja i witaj.
    LOlittaxD

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja. Twoja doll również jest bardzo ładna. Podoba mi się połączenie kolorów, które dobrałaś. I zazdroszczę tak udanego zakupu.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja, też chcę tą kurtkę! ;33
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    Gratuluję pierwszego posta , stylizacja super - zaraz lecę po kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaję,niezła stylizacja :) Spodobała mi się bardzo i z chęcią ubrałabym tak Doll :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaa... Twoja kolejna piękna stylizacja na tym blogu. Spodnie, kurtka - geniusz. + brązowe dodatki --> wymiatasz



    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!