Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Dzisiejszym wyborem dnia został fotel ze sklepu LE. Kosztuje 95 stardolarów. Nie podoba mi sie i jest o wiele za drogi.


Covergirl została wczorajsza królowa wybiegu princessroses z Francji. Ma 57 poziom i nie jest superstar. Jej doll nie podoba mi się - ma okropną twarz. Nie powinna wygrać. Krajową covergirl została AmfijaSmiley. Ma 79 poziom i jest platinum. Jej doll również mi się nie podoba, ale w porównaniu z CG nie jest najgorzej. 


Królową wybiegu została rabiastijl z Holandii. Ma 58 poziom i nie jest superstar. Jej doll jest normalna, ale ma w sobie to 'coś'. Słusznie wygrała.

Najlepszymi projektantami zostali: perisip (Turcja, 71 poziom, royality), Misskingbis (Kanada, 68 poziom, royaliy), clairethebest55 (Nowa Zelandia, 79 poziom, platinum) i hgemonaselena (Grecja, 6 poziom, brak superstar).


Co o nich myślicie?

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wybór NCG jak najbardziej zasłużony- Amfija to piękna doll a jej właścicielka jest jedną z najmilszych osób na stardoll i cieszy mnie to, że jest doceniona kolejnym tytułem! Gratuluję Weroniko! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybor brzydki i drogi. Cg bzydka. Ncg jak najbardziej zaslozyla. Krolowa wybiegu ma brzydki stroj. Wybory ladne, ale sukienka zwykla taka.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotel jest okropny i nie warty swojej ceny. CG mi się nie podoba, ale NCG jak najbardziej zasłużyła. Królowa wybiegu także, nie zachwyca, zwykła sukienka. Projekty mi się nie podobają, z wyjątkiem panelu.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór dnia - okropny i na pewno nie kupię.
    CG - taka sobie.
    NCG - też taka sobie, ale ma ładną fryzurę.
    Królowa wybiegu - nie podoba mi się.
    A z projektów najładniejszy jest obraz
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. No dzisiaj tak pół na pół, CG taka średnia, NCG bardzo ładna, wygrana zasłużona, królowa wybiegu niestety nie zasłużona, wybór dnia- nawet za darmo bym tego nie chciała, z projektów najlepszy obraz i peruka.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się panel no i oczywiście doll Weroniki. Gratuluję ;>>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór ładny ale stanowczo za drogi
    CG ujdzie
    NCG ładna
    Królowa fajna
    Projekty super prócz sukienki

    OdpowiedzUsuń
  8. AmfijaSmiley,ale super,ze wygrała! To osoba,która naprawdę zasłużyła! :) Wielkie gratulacje,Weroniko! :)))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!