Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynki -finał
Ogłaszam, że w finale pojedynków znalazły się: 
Paula552 i .Nielegalna.
Jest to już ostatnie zadanie do wykonania. Zwycięży tylko jedna. Dla przypomnienia zwycięzca pojedynku otrzyma 60 sd, pozostali mogą liczyć na szczęśliwe wylosowanie wśród komentatorów finału pojedynku 30 sd.
ZADANIE do wykonania :
Stylizacja z kolorem neonowym. Na link do stylizacji czekam do niedzieli do północy(21 kwiecień). Jeśli oddacie wcześniej link ze stylizacją wcześniej opublikuje wasze prace do głosowania.


Poniżej wyniki waszego głosowania >>tych stylizacji<<
Muszę wam powiedzieć, że cały czas prowadziła Keinam1992 i tak prawdę mówiąc myślałam już patrząc na wyniki, że to ona wygra w pojedynku z Paula552.



14 komentarzy:

  1. Dziękuję za oddane na mnie głosy- dziewczyny,jesteście kochane :) i serdecznie gratuluję mojej rywalce- trzymam za Ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa! Ale się cieszę :) W sumie to też myślałam, że przegram.
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, już nie mogę się doczekać stylizacji.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda.. no ale trudno. nie namawiałam nikogo do głosowania, nie pisałam znajomym, żeby to zrobili. każdy głos oddany na mnie był bez przymusu za co bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, miłe zaskoczenie, dziękujęe, gratuluję Pauli552 :].

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i powodzenia ;))
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. A no i gratuluję i życzę powodzenia .Nielegalnej. ;)
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Czekam na finałowe stylizacje.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. http://tinypic.com/view.php?pic=b7me0k&s=4

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. http://tinypic.com/view.php?pic=2dl9qbq&s=4
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo,dziewczyny! Powodzenia Wam obu :)) Macie ładne inspiracje,to teraz miłego tworzenia stylizacji życzę ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!