Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwycięzców
Dzisiejszym wyborem dnia zostały spodnie ze sklepy Pretty'n'love. Kosztują 14 stardolarów. Są bardzo ładne, ale ich nie kupię.





Covergirl została Mery-88 z Włoch, wczorajsza królowa wybiegu. Ma 71 poziom i nie jest superstar. Jej doll jest bardzo kiczowata i nie powinna wygrać. Krajową covergirl została Angela22Pink. Ma 66 poziom i jest royality. Jest prześliczna i jak najbardziej na tytuł zasłużyła.


Królową wybiegu została flor_14 z Grecji. Ma 80 poziom i jest royality. Jej lalka jest bardzo ładna i zasłużyła na wygraną.

Najlepszymi projektantami zostali: j.ansetj (Turcja, 4 poziom), SweetManu93 (Włochy, 53 poziom, superstar), ZHStyles (Łotwa, 31 poziom) i ROSEGARDEN2000 (Grecja, 50 poziom, superstar).


Co o nich myślicie?

6 komentarzy:

  1. Spodnie są ładne, ale także nie mam zamiaru ich kupic. CG mi się nie podoba, ale NCG jest po prostu śliczna i jak najbardziej zasłużyła. Królowa wybiegu mi się średnio podoba, z projektów to fryzura jest całkiem ładna.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi te spodnie tak sobie sie podobają. Cg brzydka, ncg bardzo ładna. Królowa wybiegu nawet ok. Fajne projekty, oprócz ciucha.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór wprost prześliczny
    CG niezbyt ładna
    NCG śliczna
    Królowa zasłużyła
    Projekty są oki

    OdpowiedzUsuń
  4. NCG jest nawet ok, CG to porażka, wybór dnia nawet ładny, ale nie kupię bo znowu nie mam sd. Projekty średnio mi się podobają, tylko fryzurka i te serduszka są ok.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny wybór dnia :) CG nie podoba mi się,NCG lepsza.Królowa wybiegu najlepsza z tej trójki.Projekty-ok,fajne nawet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybór dnia - cudne spodnie. Kupiłam.
    CG - taka sobie. Makijaż okropny.
    NCG - delikatna. Bardzo mi się podoba.
    Królowa wybiegu - nie podoba mi się Ma dziwną twarz.
    Projekty - fryzura jest ładna,.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!