Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody dla komentatorów
Kochani! Czas ogłosić kto został komentatorem miesiąca kwiecień.
 A więc top komentatorem kwietnia zostałje:
olimandra89

Gratuluję!

Zdobyłas 100sd oraz miesięczną reklamę w pasku bocznym.

Po stardollary zgłoś się do mnie w ciągu 2 dni
missmariksza
-----------------------------




Wyniki loterii 
1- _Nemezis_ *
2- Kotek717*
3- Badscere*
4- Karcia309*
5-jarus55*
6- Modna...Julia*
7- TiaraAiwlys*
8-Sandi1200*
9- loloSrebro*
10- DzikaNaomi*
11- B.E.A.T.K.A*
12- lolicza123*
13- cat-werkat*
14- Padmey*

Gratuluję!
Osoby, które wygrały ubrania powinny zgłosić się do mojej księgi gości( KLIK),
Ci, którzy wygrali dekoracje niech dodadzą je do listy życzeń i zgłoszą się do mnie. 

24 komentarze:

  1. Zaraz się zgłoszę :)

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zgłosiłam o dodałam.

      cat-wercat

      Usuń
    2. Przesłałam, tylko masz poblokowaną księgę życzeń, album i wszystko co możliwe aby napisac komentarz, więc nie mogłam nic ci napisac.

      Usuń
  2. Dziękuję i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje i dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze nic nie wygrałam. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Gratuluję też mojemu lemonowi <3

    OdpowiedzUsuń
  8. JA?!O matko!Dziękuję gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i bardzo dziękuję :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!