Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody dla komentatorów
Kochani, miesiąc maj dobiega końca. W związku z tym podaję zaległe nagrody.

Bardzo dziekujemy wszystkim za komentarze, szczególnie zaś:
_Nemezis_, Punkkokoo, weronika1408, Taradielle, lewa0702, Czekoladka333, Sweet0Monisia, B.E.A.T.K.A, kotek717, CzarnaGotka, lolicza123, nikiwi2468, minerwaaa, Diana.Miss2, magda98dance, adusiaczek3, klarunka86,  zozoleq, Weronika099, Januaryn, agentmonia33, Natalula, lewa2012, Modna...Julia, patrykdiamond2, jarus55, loloSrebro.
Wymienione osoby  znajdą się w zakładce Elita QoF, oraz wezmą udział w loterii rzeczowej, która jest przygotowywana.

Jeśli ktoś namiętnie komentował, a nie uchwyciłam go w liście powyżej to bardzo przepraszam. Może zgłosić swój nick wraz z zażaleniem.

Nagrodą za komentowanie z dwu poprzednich tygodni jest po 55 stardollarów.
A nagrodzeni komentatorzy to:  lewa0702, CzarnaGotka

The most frequent & intelligent commentator- nagroda 30sd również dla dwu osób.
Tym razem dla: lolicza123 oraz  Januaryn

Należy zarezerwować coś w swoim bazarze za tę kwotę lub dodać do listy życzeń rzecz 
i zgłosić się do mnie w ciągu 2 dni.
missmariksza

------------------



18 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja komentowałam jak najwięcej, ale cóż.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuję bardzo i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, choć nie widziałam, aż tylu osób komentujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie! Jak dla mnie to elita powinna być aktualizowana co miesiąc bo niektórzy komentują tylko po to aby sie tam znaleźć i potem przestają a inny komentują na bierzaco i to właśnie im należy sie ten tytuł a nie pazernym na nagrodę

      Usuń
  4. Nie sądziłam, że się tutaj znajdę, ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej dziękuję bardzo i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komentowanie u Was to sama przyjemność ;) Dziękuję bardzo za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, "rodzinka się powiększa"

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję! Komentowałem tyle, ile mogłem. Ten miesiąc był straszny O.o Cały czas musiałem się uczyć, żeby podciągnąć sobie oceny :C Niestety początek czerwca zapowiada się równie pracowity :/

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!