Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Cześć. W zeszłym tygodniu post nie pojawił się z tego samego powodu z jakiego jakieś trzy tygodnie temu się spóźnił. Tym razem nie popełnię tego błędu i piszę póki mam jeszcze internet. Jutro niedziela, więc różnie może być. Tym razem dodaję post ze stylizacjami. Zachęcam do przejrzenia.



Stylizacja 1.
Na pierwszy rzut stylizacja, która lepiej wygląda kiedy nie
patrzy się na twarz mojej doll. Połączenie koszuli, butów i torebki
jest w porządku... tak myślę.


Stylizacja 2.
Z tej akurat jestem dumna. Czarna, przytłaczająca... dużo metalu.
Ty krzyże, tam łańcuszki, puszki na głowie, ćwieki. Powiedzmy, że
jest tak po mojemu.



Stylizacja 3.
Kojarzy mi się ze starym stardollowym sklepem - Folk. Jest
luźno. Do tego wzorki, frędzle, piórka. Hmm... hippie? :3



Jak Wam się podobają stylizację? Czekam na opinie w komentarzach. Życzę udanej niedzieli.





14 komentarzy:

  1. Druga najlepsza ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi sie druga i trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. druga cudowna :) Uwielbiam takie mocne looki z dużym dodatkiem czarnej skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie cudowne, ale najlepsza druga :*

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, 2 jest boska! Całkowicie w moim stylu! Czerń i przytłaczające stylizacje to "mój żywioł". Reszta także bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi również 2 się bardzo podoba, bo pozostałe to takie średniawe ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga niezaprzeczalnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle, nie mam się do czego przyczepić ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. Najładniejsza trójka, bomba :3.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne, najbardziej podoba mi się ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje świetne, najlepsza ostatnia.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!