Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#24 "Za gorąco na wymyślanie tytułu"
Witajcie. Dla osób, którym podobał się wygląd mojej lalki z wcześniejszego postu mam złą wiadomość - zmieniłam go ;) Co prawda tylko oczy i nos, ale wygląda to lepiej niż za czasów mojej wersji Cary i tych wcześniejszych. Nie wiem jak u Was ale u mnie 34 stopnie w słońcu! W domu mam zimniej niż na dworzu. No i co tam jeszcze.. U mnie w szkole wreszcie się wzięli za wystawianie proponowanych ocen. Na szczęście obyło się bez żadnego zagrożenia. A jak u Was?

+ kilka słów co do konkursu. Stylizację wysłała tylko jedna osoba, więc konkurs jest nierozstrzygnięty a z tą osobą dogadam się co do małej nagrody za dobre chęci.

No już bez przedłużania stylizacja:


Naszyjnik - We ♥ Por (eeee wtf?)
Bluzka - Voile
Pasek - Saint Laurent Paris Tribute
Spódnica (sukienka) - Red Carpet
Torebka - Killah
Buty - Liu.Jo

17 komentarzy:

  1. Znowu zapomniałam o konkursie :/ Tak to jest jak wszystko odkłada się na później. No ale trudno ;)

    Stylizacja cudna! Fajnie, że wybrałaś złote dodatki. Spódnica genialna, chyba jej poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno była w Callie's Picks więc na pewno uda Ci się w miarę tanio kupić :)

      Usuń
  2. zapomniałam o konkursie... ładna stylizacja, ale wolę tamtą wersję doll :p nie podoba mi się takie rozstawienie elementów twarzy, myślę, że powinnaś to nieco wyrównać

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie spokojnie z ocenami, męczy mnie tylko babka od historii "dam ci jedynke", ale mam normalne oceny, po.prostu sie na mnie uwziela.
    Swietna stylizacja! Podoba mi sie kolorystyka i fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na historii to luz, ale na polaku żenada... Dziewczyna przygotowuje wypowiedź, którą czyta - dostaje 5, ja robię to samo - mam 2 -,-
      Jeszcze ta od wosu wymyśliła swój sposób oceniania. Nie ma Cię na sprawdzianie - masz 1 bez możliwości poprawy (możesz w tym czasie umierać a ona się nie ugnie). I liczą się tylko oceny ze sprawdzianów tych większych. Nie ważne, że z projektów, kartkówek mam 5, ważne jest to, że wychodzi mi 2 ze spr.

      Usuń
    2. To mamy odwrotnie, polski na ludzie. Współczuję z wosu, powodzenia życzę

      Usuń
  4. Miałam się zgłosić, ale zapomniałam. Stylizacja bardzo mi sie podoba. Fajnie, ze dałaś złote dodatki. U mnie w szkole też po mału wystawiają oceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. :) A o konkursie to na śmierć zapomniałam :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo mi się podoba. Dobrze, że dodałaś ten pasek- tak to by się zlewało. Wygląd jest całkiem fajny ;) Co do konkursu, to o jakim mówisz? xD OMG, jakim ja jestem nieogarem...
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie oceny w porządku. Paseczek będzie ;).
    Stylizacja super, bez zastrzeżeń ;D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja piękna ;) Twarz doll z resztą też! U mnie 27 stopni, a oceny całkiem całkiem :) Postaram się o ten pasek!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna stylizacja :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!