Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza blogowa+relacja
Witajcie! Mój organizm chyba się przestawił, idealna pora na chorowanie, co nie? Od kilku dni boli mnie głowa, gardło, ledwo mówię i mam katar. "Odespałam" to troszkę (baaardzo długo, mniej więcej 4 godziny) i już mi lepiej, ale chyba przez weekend nigdzie nie wyjdę.

Zapraszam wszystkich serdecznie na imprezę blogową!
Start - godzina 18:00, potrwa do 19:00
Tematem przewodnim dzisiejszej imprezy zostaje:
MARYNARKA/ŻAKIET/BLEZER
Ubierzcie swoją doll w tą część garderoby, im ciekawiej, tym lepiej!
Czekam na wasze stylizacje, wyniki po imprezie w TYM poście.
Najlepiej ubrana osoba zdobywa 20 sd sponsorowane przez missmarikszę.
Mam nadzieję, że się pojawicie, jeszcze raz zapraszam!

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy:
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=42754514
----------------------------------------------------------------------------------
Impreza właśnie się skończyła. Przybyła tylko garstka... garsteczka ludzi zbloga. Niema co się dziwić - piękna pogoda, a nie wszyscy wolą spędzać czas przed monitorem. Nawet chyba nie muszę tego pisać, bo każdy wie, że skończyło się na rozmowach o wszystkim i o niczym. W połowie imprezy opuściło nas 2 osoby, a potem nastąpiło przerwanie łączności i zostałyśmy we 2 z Sweet0Monisią do końca. Mimo trudności było miło, dziękuję za przybycie!
Goście imprezy po pozbyciu się innych, nieproszonych użytkowników.
Nagrodę za najlepszy strój zgarnia
.Emma.Gilbert.
Gratulacje! W ciągu 48 h zgłoś się do missmarikszy po nagrodę!

22 komentarze:

  1. nie będzie mnie w domu :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie ma mnie wtedy w domu, więc nie wpadnę. Miłej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej zabawy.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam katar ;) cały czas chodzę z chusteczką przy nosie :D. A co do imprezy, nie wiem czy się zjawię, choć temat fajny
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie byłam na Waszej imprezie, na pewno się zjawie [=

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma już miejsc :(

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie cały czas lało i strzelało piorunami xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam przyjść ale wyszłam na dwór, u mnie ciepło i słonecznie od tygodnia [=

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam zajęta czyms innym także nie weszłam. Gratulacje dl a .Emma.Gilbert. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musziałam, ale #yolo, patrzcie na 2 miejsce, moja reakcja po ujrzeniu tego - biegłam po domu, skoczyłam ze schodów prawie łamiąc noge i mówiłam to wszystkim z wielkim bananem na twarzy.
    http://www.fundacjabowarto.pl/wp-content/uploads/2014/05/wyniki_konkurs-na-album_Wyszyński.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to było na całą Polskę. A pomyśleć, ze miałyśmy nie brać udziału

      Usuń
  11. Nie było mnie z dwóch powodów: pogoda i nie miałam internetu...

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie było mnie, bo byłam u babci.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!