Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spódniczki ze sklepu BASIC
Witajcie;
Doczekaliśmy się w końcu, pięknych słonecznych dni.
Dzisiejszym motywem przewodnim, sa dwa rodzaje spódniczek ze sklepu BASIC.
Pasują one do wielu letnich stylizacji. Są ładne oraz pasują ,do prawie każdego ciuchu na stardoll :)
Oto moje propozycje na ich wykorzystanie;

Bluzka-SUPERTRASH girls            
Pasek-Miss Sixty                   
Spódniczka-BASIC                   
Buty-JUST DANCE 2014                  
Bluzka-HOT BUYS
Torebka-VOILE
Spódniczka-BASIC
Bransoletka-LJU-JO
Buty-VOILE
Bluzka-WINDOWS ON THE WORLD
Spódniczka-BASIC
Torebka-NEW STYLE BUTIQUE
Buty-Bonjour Bizou
Beret-Bonjour Bizou
Kurtka-PPQ
Bluzka-Nelly.com
Pasek-Bonjour Bizou
Spódniczka-Basic
Buty-Nellly.com

Lewa- bluzeczka-boniour bizou,      
spódnica-BASIC         
pasek-fb                    
buty-elle                    
torebka-LE               

Prawa- top-Chanel tribute              
spódnica-BASIC                   
torebka-Valentino tribute       
buty-rio                                
pasek-Gucci trybute              

Pozdrawiam i życzę pięknej pogody na weekend.
emu.musia


17 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na stylizacje. Mam kilka tych spódniczek, ale jeszcze jakoś nie miałam okazji ich wykorzystać, może dziś coś pokombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie posiadam żadnej :p bardzo ładne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piąta świetna :) Posiadam ostatnią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam czerwoną i białą, które spotkałam przypadkiem w bazarku za 7 sm :---) Najbardziej podoba mi się nr 1 i 4 ♥ Świetne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ani jednej takiej spódniczki, ale da się bez nich żyć ;) Podoba mi się stylizacj a w odcieniach beżu
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pokazanych spódnic mam jedną, plus jeszcze parę innych. Bardzo podobają mi sie Twoje stylizacje z ich wykorzystaniem. Najbardziej podoba mi sie 1 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te spodniczki/magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza podoba mi się najbardziej <3
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pięknych stylizacji, a spódniczek brak :( Najpiękniejsza stylizacja to ta biało czarna ;) Kocham klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć chociaż jedną :/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj podobają mi się wszystkie, a najbardziej przed, przed ostatnia.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są bardzo piękne! Zakochałam się w drugiej i czwartej. W trzeciej zmieniłabym torebkę na jakąś 'lżejszą'. Szósta i siódma najmniej mi się podobają. W przedostatniej zmieniłabym chociaż torebkę,a w ostatniej bluzkę i torebkę.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i ostatnia z fioletowa sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te styizacje na manekinach ale jestem leniem do komentowania. postaram się poprawić ;p
    W tym zestawieniu biała spódniczka rządzi i jeszcze pierwsza stylka :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!