Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza olka170
To już ostatnia "zastępcza" metamorfoza, a zrobię ją na doll olka170.
Przed: Szału niema, stylizacja jest poprawna. Jednak zrezygnowałabym z użycia tej kurteczki, jakoś niezbyt mi tu pasuje. Fajnie wygląda ten top z tą spódnicą, bardzo dziewczęce dobranie. Podoba mi się, ale jest zwyczajnie.
Po: Chciałam stworzyć coś bardziej z pazurem. Najpierw znalazłam kurteczkę, a potem szperałam po szafie
 i jakoś samo dobrało się tak kolorystycznie. 
Przed: Powiem tak, taki kolor karnacji mnie drażni. Nie podoba mi się ta fryzura, jest po prostu brzydka i nigdy mi się nie podobała. Dobranie kolorów cieni było strzałem w dziesiątkę, zieleń i fiolet, to jest to! Wydaje mi się, że do Twojej doll pasują właśnie te kolory. Brakuje mi tylko podkreślenia policzków. Te oczy są jakieś dziwne, krzywe, poza tym jest dobrze.
Po: Chciałam stworzyć coś pod stylizacje. Na początku myślałam o podkreśleniu ust, ale wszystkie czerwone szminki były zbyt jaskrawe. Z tym odcieniem skóry i trochę krzywymi oczami dziwnie mi się pracowało. Pomyślałam, że rudy kolor włosów będzie najodpowiedniejszy.

18 komentarzy:

  1. Chyba wolę wersje przed :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylka: Po.
    Make-up: przed.

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do stylizacji bardziej podoba mi się wersja "po", czego nie mogę powiedzieć o makijażu ;/
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie lepiej po :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja zdecydowanie po, makijaż lepszy po, ale nie potrzebne są te czerwone kreski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o ubiór, to zdecydowanie wolę PRZED, a makijaż i włosy PO.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja po, makijaż i tu i tu jest ładny.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej po, ale zupełna zmiana kolorów, z takich delikatnych pastelowych w ciemne i ostre, ale est okej :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja "po" jest świetna, genialne użycie koszuli. Makijaż "przed" i "po" ładny, ale oczy wyglądają lepiej "przed".

    OdpowiedzUsuń
  10. i jedna i druga odsłona mi się nie podoba, ale lepsza jest na pewno ta po

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja i makijaż lepsze są "po" :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. też moge przed po ?
    jaulieTaniec

    OdpowiedzUsuń
  13. Metamorfoza jak najbardziej udana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej lepiej po. Ale w makijażu po nie podobają mi się policzki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!