Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Dzisiaj skonstruowałam dziwny, ale fajny płaszcz :D Użyłam także fioletowej torebki, a co za tym idzie fioletowego paska i spodni. Makijaż jest w identycznej kolorystyce co w stylizacji-biel, czarny i fioletowy :)

Koszula Cheap Monday
Naszyjnik PPQ, nelly.com, Original Future, Sofia Vergara
Bluzka It Girls
Pasek Pretty N' Love
Torebka Pretty N' Love, Rio
Płaszcz It Girls, MM Fashion, trochę Paint ;)
Spodnie Basics
Buty Velvet Orchid

/watch?v=C-W40iW2MRs


15 komentarzy:

  1. Tajemnicza i ciekawa, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny płaszcz :) Stylizacja podoba mi sie, lubię połączenie czerni z fioletem. Makijaż idealnie pasuje do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł miałaś fajny, ale już gorzej z wykonaniem (płaszcza), strasznie rzuca się w oczy to, gdzie go przerabiałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz tak przerobiony pięknie XD Stylizacja ładna, ale to wykonanie-nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na płaszcz jest fajny, ale według mnie nie pasuje do tej stylizacji. Za to świetnie dopasowany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnym pomysł na płacz, ale wykonanie już takie sobie ;) ogólnie stylizacja i makijaż prezentują się ładnie :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i makijaż

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny płaszcz, podoba mi się też makijaż! Jak Ty to robisz, że są zawsze takie piękne? :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Brwi trochę za nisko.
    Stylizacja śliczna, w 99% to zasługa ślicznego płaszcza :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze efekt końcowy jest wręcz genialny! Super pomysł na płaszczyk ,a dodanie tu koloru fioletowego dało świetne urozmaicenie.Nie będę rozpisywać się na temat makijażu ,bo moje zdanie o nim jjest takie same jak u jego poprzedników.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i makijaż! Miałaś dobry pomysł z tym płaszczykiem.
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna! Podoba mi się dodatek złota. A makijaż tradycyjnie cudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny makijaż :> bardzo podoba mi się pomysł na płaszcz :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk ładny, ale niezbyt tutaj pasuje. makijaż - jak zwykle - śliczny!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!