Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Na tropie fryzur- spokojnie, ale z pazurem

Stardollowa wersja fryzury jest inspirowana fryzurą modelki Alysha Nett. Każdy kto chce aby jego doll wyglądała spokojnie, ale nieco z pazurem z chęcią wybierze właśnie ten rodzaj fryzury. 
Wzór fryzury jest dodany już dawno do starplazy i być może na obecną chwilę jest niemodny. Ja jednak postanowiłam zaszaleć i moja doll obecnie szaleje w tej fryzurce. 

realne wersje fryzur udostępniła lewa2012-dziękujemy

19 komentarzy:

  1. Mi ta fryzura się absolutnie nie podoba i na pewno jej nie kupie, a post fajny ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie tej fryzury choc ja mam bo kiedys ja lubialam ;p a tak nie zwiazane z tematem to w salonie pieknosci sa now oczy nosy i usta dla SS usta sa troche podobne do MSL ;d / jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się całkiem podobają ale nie usta tylko same oczy i nosy :)

      Usuń
    2. mi podoba sie jak sie maluje na tych nowych oczach a nosy tez calkiem spoko ale usta zdecydowanie NIE \ jusia95

      Usuń
    3. oczy nawet, nawet, ale nosów na moim ciele praktycznie nie widać, jakbym go nie miała XD

      Usuń
  3. lubię tą fryzurę :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura mi się nie spodobała, ale nie jest najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej fryzura. Moja doll wygląda w nich okropnie. Ale w realu całkiem fajnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. W realu jako-tako okej, ale na stardollu okropnie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba ta fryzura :/ Nie kupię jej nigdy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się stardollowa wersja, szczególnie gdy widzę okropnie ją zestawioną, np u typowych solarek.

    OdpowiedzUsuń
  9. W realu fryzura jest o wiele ładniejsza. Nie mam jej i nie zamierzam kupić.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jej, ale może kupię, bo jest niedroga :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzura mi się nie podoba, choć w realu wygląda trochę lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie lepiej włosy wyglądają w realu, a na stardoll nie mam ich obecnie w salonie piękności.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ją na stadoll ,niestety..Kiedyś mi się podobała jak z resztą większość rzeczy na sd a teraz uważam ,że są okropne.W realu wygląda znacznie lepiej moim zdaniem.:p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą fryzurę. Post fajny ale wydaje mi się trochę za krótki ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam fryzurę, kiedyś nosilam, ale nie jest taka zła.
    w realu podoba mi się, fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!