Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oranż mocno!
Witajcie! Mam dziś dla Was kolejną stylizację. Tak sobie grzebałam po szafie, już kombinowałam robić coś z błękitem i trach! Padło na ten płaszcz. Później podpasywały mi te legginsy. Długo myślałam czym uzupełnić ten zestaw i przypomniałam sobie o koszulki HB. Sama w sobie wygląda... źle. Jakaś taka "obwisła". Może jest za długa, ale w tej stylizacji chyba jest z tym ok. Dodatki wlazły tu same ;) Spójrzcie:

Myślę, że całość całkiem przyzwoicie się komponuje.
A jakie jest Wasze zdanie?
Czekam na Wasze opinie!

_________
Całuski
Coldi

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Sama nie umiem zrobić nic z ta koszula, bo tak jak napisałaś jest za duża, ale Twoja propozycja wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dół mi się nie podoba, ale góra jest w miarę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten płaszczyk♥
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł mam wszystko oprócz legginsów także, chyba się zainspiruję Twoją wersją ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale ja dawno nie używałam tej kurtki! Świetna stylizacja, ostatnio polubiłam pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka świetnie pasuje do kurki :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetnie, ale wymieniłabym buty :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Gdybym wiedziała, że ta koszula fajnie wygląda z żakietami to bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam pomysłu ani na koszulę ,ani na kurtkę.:/ Stylizacja jest fajna, ale make-up rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg, ślicznie! No comment.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!