Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#25 "Niezdecydowana"
Dawno nie miałam takiego problemu z wyglądem lalki jak teraz. Co chwila coś zmieniam a i tak mi się nie podoba. Do tego te nowe elementy twarzy... Wcześniej nie zmieniałam nic i było dobrze, a teraz coś mnie tak wzięło. Stylizacja zrobiona jakiś czas temu, niektórym może się nie spodobać, bo słyszałam o niej różne opinie. Do tego piękna spódnica basic. Jeśli ktoś chciałby taką sprzedać w innym kolorze chętnie kupię ;)


Stanik - Anna Sui
Koszula - Callie's Picks
Pasek - YSL Tribute
Torebka - Killah
Spódnica - Basic
Buty - Special Offer

12 komentarzy:

  1. Nawet fajna, ale nie pasuje mi fryzura.
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi w niej nie pasuje, ale jest bardzo ładna :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, ale zmieniłabym torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi jeszcze jakiegoś czerwonego elementu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam chyba wściekły róż i granatową, a przynajmniej tą pierwszą. Stylizacja mi się nie podoba, wszystko z innej parafii i do tego niezbyt pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłabym ten stanik. Nie pasuje do tych jasnych kolorach, w których mogłaś zrobić całą stylizację. Ale nie jest źle ;) Dół prześliczny ♥
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nie przypadła mi do gustu.W większość zapewne przez kolorystykę, która po prostu mi nie odpowiada.Fryzura raczej też nie pasuje.Niestety jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :) Takie wiosenne kolory są teraz idealne, mimo że u mnie deszcz za oknem ;) Chciałabym tą spódnicę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!