Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Blue and black
Witajcie. Wiem, że macie już dość kapeluszy, lecz w tej stylizacji musiałam go wykorzystać. Początkowo miało być bez nakrycia głowy, jednak czegoś mi brakowało. Złocenia u spódnicy zakryłam srebrnym paskiem. Wykorzystałam dwa paski aby wzorem zawiązać do koralików widocznych przy torebce. Co myślicie o stylizacji? 
--------------------
Welcome. I know you have had enough of hats, but the styling had to use it. Initially meant to be without headgear, but something was missing. Gilding in skirt covered my silver stripe. I used two strips to tie the beads pattern visible at the purse. What do you think of the styling?


15 komentarzy:

  1. Stylizacja jest naprawdę fajna :) Ja tam nie mam dość kapeluszy :D

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie to dziwne zakończenie torebki, to by było świetnie.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna *_* Zazdroszczę spódnicy i torebki ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, inglisz bardzo, fajne kolorki. Dodałabym coś na ramiona, ale jak to ja, takie odkryte to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, miałabym wąty do zakończenia torebki ale tak ładnie się komponuje z kolczykami..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) Kapelusz mi się wyjątkowo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. super ,przyglądam się i nie mogę się zdecydować czy bardziej podoba mi się na manekinie czy na lalce

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, ale razi mnie ten wielorny kapelusz bez żadnych wystających włosów...
    Na manekinie stylizacja chyba lepiej wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! *.* Stylizację podziwiałem już kilka dni temu, zastanawiałem się kiedy ją wstawisz i się doczekałem :))
    Bardzo podoba mi się dobranie kolorów, wszystko idealnie pasuje :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!