Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza blogowa + relacja
Witajcie! Ostatnio chyba zbyt uzależniłam się od Twittera, siedzę całymi dniami w sumie nic nie robiąc. W sumie - całe moje życie tak wygląda.

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na imprezę!
Jako iż mamy wiosnę - tematem przewodnim są
KWIATY
Czekam na wasze zadziwiające, kwieciste stylizacje!
Dla najlepiej ubranej osoby nagroda w postaci 20sd od missmarikszy.
Wyniki i relacja po imprezie w tym poście.
Start godzina 18:00.
Jeszcze raz zapraszam!

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy.
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=42612801

P.S. Jak wiecie zapewne z waszego doświadczenia, że szaleją burze. Niby jest słońce, ale słychać grzmoty. Gdyby nie daj Boże była u mnie o tej godzinie to postaram się znaleźć kogoś na zastępstwo.
---------------------------------------------------------------
Impreza właśnie się skończyła, na szczęście nie było u mnie burzy. Wszyscy wyglądali iście wiosennie!
Jak zazwyczaj - te godzina minęła nam na rozmowach na wiele tematów. Dziękuję wszystkim za
przybycie! Zapraszam na mini fotorelację:
Zdjęcie z samego początku, większość gości imprezy.
Jak widać - ostatnie sekundy. Te łapki to już chyba tradycja!
Zwycięzcą konkursu na najlepszy stój zostaje
awcia
Gratulacje! Zgłoś się do missmarikszy w ciągu 48 godzin!

27 komentarzy:

  1. Twitter uzależnia a ja jestem tego doskonałym przykładem hahahah tweetuje nawet jak załatwiał potrzeby fizjologiczne... Nie nic... Postaram się być ;)
    Nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się być.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. mam problem z kreacja ,prawie żadnych ubrań w kwiaty ,aż się zdziwiłam. Będę improwizować

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem mnie nie będzie :(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie mnie nie będzie ;) Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Burza? U mnie nawet deszcz nie pada, a na burzę tym bardziej się nie zanosi :p Hmm, może wreszcie przyjdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A od mojej łapki (tak, jednej... kłamstewko) się zaczęło ( ^ - ^ ). Gratuluję wygranej, a jak rzekłam dla Ciebie Any wysyłam prezent :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być fajnie ;)
    Niestety, była u mnie burza ;(
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  9. tym razem mnie nie było, bo byłam na ognisku :v

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję awci :) Świetna impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie mogłam być :(

    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, muszę kiedyś wpaść, chociaż na koniec XD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo :( Szkoda, że tym razem mnie nie było :C Jakoś nie miałem czasu na internet, siedziałem nad historią ;_;

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!