Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Coldi x 100 - czyli setny post na QoF!
Witam Was moi drodzy! Dzisiejszy post, tak jak zaznaczyłam w tytule jest moim setnym! Wiadomo, że w tą liczbę wliczają się wszystkie posty bez wyjątku, ale tak czy inaczej, to chyba super. Oby tak dalej i dobić do kolejnej setki ;) Z tej okazji będę miała dla Was mini loterię! Ale na początek stylizacja:


Aby wziąć udział w loterii:
1. Napisz jak wspominasz moje posty na blogu - ogólnie Twoje uwagi, opinie.
2. Podpisz się swoim nickiem stardoll.

DO WYGRANIA:
NAGRODY BĘDĄ LOSOWANE TYLKO SPOŚRÓD OBSERWATORÓW BLOGA.

__________
Pozdrawiam
Coldi.

24 komentarze:

  1. Twoje posty na blogu są bardzo dobre i ciekawe i dobrze napisane-dobrze że nadal tutaj jesteś :) Nie mam żadnych uwag.

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się twoje stylizacje, przez ten czas poczyniłaś duże postępy i prace są coraz lepsze :) Lubię je czytać, często są dla mnie inspiracją. Moim zdaniem jesteś świetną redaktorką i z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę jeszcze wielu takich nie wiem jak to nazwać- "rocznic", może lepiej okrągłych liczb ;)

    Co do Twoich postów, to na blogu jestem może nieco więcej ponad tydzień także nie za bardzo mogę się wypowiedzieć, ale przejrzałam kilka Twoich ostatnich stylizacji i bardzo mi się spodobały. Bardzo podoba mi się jak wykorzystałaś tą kamizelkę w dzisiejszej stylizacji, ja jakoś nie miałam na nić pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi sie podoba a makijaż jest naprawde fajny :) jedyne co bym zmieniła to ta torba :P


    alapole

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja :)

    Ja Twoje posty wspominam bardzo dobrze, Twoje stylizacje były, są i zapewne będą świetne! Jesteś bardzo utalentowaną osobą, z mnóstwem zapału do pracy. Nie chcesz zaniedbywać bloga, robisz to co lubisz. Jesteś nie zastąpioną redaktorką!

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypadła mi do gustu ta stylizacja, ale makijaż jak zwykle świetny ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze ekstra i to właśnie twoje posty sprawiły że postanowiłam być stałym obserwatorem

    dora55xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jak zwykle świetna. Serdecznie gratuluję ci tego 100 posta :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, trochę taka hippie, ale podoba mi się połączenie tych spodni i kamizelki. Świetny makijaż, piękne kolory!
    Twoje posty hmm... zawsze podziwiałam cię za makijaże, których sama tworzyć nie umiem oraz za tą grafikę, która udoskonala Twoje posty. Zawsze miałaś to wyczucie stylu, z pewnością to talent. Czasem potrafisz świetnie wykorzystać rzecz, z którą mam problem.

    OdpowiedzUsuń
  11. aniula38555, sorcia, ale i tak mam w nazwie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie w Twojej stylizacji pomysł na połączenie spodni z kamizelka. Bluzkę może dałabym inna, ale to rzecz gustu. Makijaż idealnie pasuje do stroju. Jest starannie i dokładnie wykonany.
    Twoje posty wspominam bardzo dobrze. Odkąd jestem obserwatorem tego bloga, zawsze z ciekawością oglądałam Twoje świetne makijaże i stylizacje przerobione graficznie, w czym ja nie jestem najlepsza. Plusem jest również to, ze posty z Twojej strony pojawiają sie regularnie. Gratuluje i życzę kolejnej setki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jak zwykle, bardzo ładna :)
    Dla mnie twoje posty są bardzo inspirujące, uwielbiam twoje stylizacje- za to, że są dopracowane w każdym szczególe, a ubrania zawsze są zestawione ze sobą tak, jakby były dla siebie stworzone. Zaskakujesz mnie, gdy łączysz ze sobą ciuchy z niższych półek i ukazujesz ich cały potencjał (tak jak dzisiaj- ten sweterek za sm). Za makijaże- twoja sprawna ręka potrafi zrobić genialny makijaż nawet z użyciem tylko 2 cieni! Mimo iż sama przywiązuję do nich dużą uwagę, tobie nie dorastam do pięt i muszę się jeszcze wiele nauczyć. Za piękną doll- z ręka na sercu mówię, że jesteś jedną z moich ulubionych stardollowych twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja średnio mi się podoba, ale makijaż jak zawsze jest świetny :)
    Twoje posty zawsze są dopracowane nawet w najmniejszych szczegółach, po prostu na wysokim poziomie :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna, imponuje mi, że do każdej potrafisz stworzyć makijaż. Inspirujesz mnie do tworzenia bardziej dopracowanych stylizacji i poszukiwania własnego stylu. Dziękuję Ci za to, że jesteś na tym blogu, życzę więcej takich rocznic.
    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki! Stylizacja, jak zwykle, super. Dzięki za pomoc, nie wiedziałam jak mam wykorzystać ten sweterek ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, a makijaż! cudo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja :) Ja twoje posty wspominam bardzo dobrze. Robisz super stylizacje, chociaż nie wszystkie, które widziałam przypadły mi do gustu. Gratulację setnego wpisu!

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje posty wspominam bardzo miło :) Zawsze kojarzyły mi się i kojarzyć będą z niesamowitą dokładnością i profesjonalną precyzją. No i pewnie najważniejszym elementem jest wyczucie stylu, które posiadasz i umiejętność dobierania fajnych dodatków. Życzę jeszcze co najmniej kolejnej setki postów!

    Taradielle

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiejsza stylizacje bardzo ciekawa. Jakoś nie miałem pomysłu na tę kamizelkę, Ty świetnie ją wykorzystałaś, brawo! :3
    Twoje posty są prawie zawsze cudowne i rzadko kiedy zdarza się, aby któraś z Twoich stylizacji nie przypadła mi do gustu :)) Nie będę nic więcej na siłę dodawał, bo po co? ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  21. Hoho, wytrwałaś :)
    Stylizację zrobiłaś nawet ciekawą, tyle że spodnie nie pasują, buty i torebka, chociaż w sumie jest okej.
    Ja na blogu nie jestem jakimś najstarszym, ani najnowszym obserwatorem. Kojarzę Cię z stylizacji i przybliżenia z makijażem. Pamiętam twoją historię na urodzinach bloga. Czytałam ją z zapałem.
    Czekam na dwusetny post ♥
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny make-up. Gratuluję 100! Nie zgłaszam się do loterii ,bo bloga obsereuję od niedawna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki :)).
    Hm, twoje posty są nieodłącznym elementem bloga. Odkąd zaczęłam komentować jesteś tu. Twoje posty różnią się od innych, gdyż dodajesz tło i zawsze pokazujesz make-up. Jesteś obowiązkowa i twoje posty pokazują się regularnie. Ogólnie podoba mi się styl w jakim tworzysz - nie boisz się ryzykownych połączeń, twoje stylki nie są monotonne. Wiesz jak robić fajny make-up. Mam nadzieję, że przez najbliższe kilka lat nadal tu będziesz :D.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!