Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale: Ogłoszenie wyników konkursu
Mam zaszczyt ogłosić, że zwycięzcą Konkursu Modowi Rywale została 
DzikaNaomi
Gratulacje! Wygrałaś 2000 stardollarów
(Masz dwa dni na wystawienie i zarezerwowanie dla AnnDoll88: 3 rzeczy po 600sd oraz jednej za 422sd)

Drugie miejsce zajęła
zozoleq
Gratulacje! Wygrałaś 1000 stardollarów
(Masz dwa dni na wystawienie i zarezerwowanie dla AnnDoll88: 1 rzeczy za 600sd oraz jednej za 511sd)

Trzecie miejsce zajęła
kawa007
Gratulacje! Wygrałaś 500 stardollarów
(Masz dwa dni na wystawienie i zarezerwowanie dla AnnDoll88: 1 rzeczy za 566sd)

Za najlepszą grupę uznałam 
Grupę Lazurową
Gratulacje!
Jej członkowie: 
Duquesa10, Zulska, Juliette116, Kawa007, Zozoleq, MyMelisaWhite, Croppy, Klaudiasek10, Kaka444 oraz Misiu123...
otrzymują po 100sd każdy
(Macie dwa dni na wystawienie i zarezerwowanie dla AnnDoll88: 1 rzeczy za 111sd)

Najlepszą grupę wybrałam sama, kierowałam się wpisami w księdze gości, poziomem oddawanych prac, widoczną koncepcją w ostatnim zadaniu grupowym. Grupa Lazurowa od początku gry była w tym samym, pełnym składzie. Od pierwszego zadania motywowali się nawzajem do wykonywania stylizacji. Widać, że dobrze układała im się współpraca bo wytrwali aż do finału!

 A oto wyniki waszego głosowania:



Gratuluję zwycięzcom, dziękuję wszystkim za udział w zabawie! 

36 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za 15 głosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Jej, dostałam dwa głosy xD
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za te 10 głosów. Cały konkurs był nie fer, ale to już szczegół. Jest mi bardzo przykro, że nic nie wygrałam, ale cóż... Gratuluję :)

    ladycornelia821 (sory, że anonimqa, ale to nie mój komputer i nie będę się na nim z bloggerem pchać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przykro mi w takim razie

      Usuń
    2. Masz ode mnie pocieszenie - ja uważam, że twoja stylizacja była najlepsza i gdybym mogła to oddałabym very bardzo dużo głosów XD

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcom, jestem mile zaskoczona dużą ilością głosów oddanych na mnie. Nie jest mi przykro, że nie wygrałam, wasze stylizacje też były świetne i zasłużyliście na to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs na prawdę dziwny. Widać przecież, że spam o głosy był bo przeciętnie jest do 15 głosów, a tu nagle 50? Proszę... Poza tym Kawa007 dodała tę stylizację w innym kokursie (w którym zajęła 1 miejsce) i ponownie dodaje ją tutaj. Szczerze mówiąc cieszę się, że nic nie wygrałam bo konkurs fatalnie zorganizowany. Może i nagroda wysoka, ale wykonanie średnie. Od początku było wiadomo jak wszystko się potoczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za opinię, proszę podpisuj się lub pisz po zalogowaniu;Ja jestem zadowolona z konkursu. Po drugie: nie zabroniłam dodawania prac które gdzieś były użyte - bo niby czemu?

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Konkurs średnio mi się podobał, ale o tym wspominałam już wcześniej. Muszę przyznać, że zwycięskie stylizacje mnie nie powaliły. Osobiście kibicowałam Mary__Jane i jest mi trochę przykro, że nie ma jej na podium. Co do wyboru najlepszej grupy wstrzymam się od komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że w konkursach trzeba mieć przysłowiowe szczęście, czego nam niestety zabrakło. Uważam, że miałaś najlepszą stylizację w ostatnim etapie, bo była nietuzinkowa i pomysłowa, bez klepania ciągle tych samych dodatków i kolorów. Dlatego oddałam głos na Ciebie :)
      Co do zwycięskich stylizacji: w pełni nagroda należy się zozleq, bo dobrze wykonała zadanie. Co do DzikaNaomi: owszem, stylizacja ładna, ale czy warta I miejsca? No i kawa007? Wieeelkie zaskoczenie, bo stylizacja nie powalała na kolana. Moja finałowa trójka to zozoleq, Januaryn i FantasticLove2 ;D
      Gratuluję jednak wszystkim i uważam, że wszyscy spisali się świetnie!

      Mary__Jane

      Usuń
  10. Ja tam odpadłam w 1-szym etapie XD Trochę szkoda, bo chciałam grać dalej. Gratuluję zwycięzcy! Głosowałam na inne osoby i typowałabym inną grupę, ale co jest, to jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. bez urazy, ale zwyciężczyni nie gratuluję, bo wg mnie były o wiele lepsze stylizacje. można się domyślić dlaczego zajęła pierwsze miejsce. stylizacja kawa007 również nie przypadła mi do gustu. zozoleq jak najbardziej zasłużenie, głosowałam właśnie na nią oraz na januaryn i westik92. konkurs wzbudził tyle kontrowersji, że raczej następnej edycji nie będzie, a szkoda, bo nie miałam okazji wziąć udziału :p brawa dla ciebie, Karolino, za zorganizowanie tak dużego przedsięwzięcia i cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie dlatego że odchodzę ze stardoll chyba że ktoś inny się podejmie na naszym blogu tego.

      Usuń
  12. YAAAY ALE SIĘ CIESZE.. (prawie skacze z radości) Dzięki tej nagrodzie będę mogła spełnić swoje marzenie i tworzyć fryzury w design [= Chciałam podziękować AnnDoll za podjęcie się tak wielkiego konkursu, ogromny szacunek dla Ciebie. Dziękuję również za wszystkie głosy dla grupy lazurowej oraz potem na mnie, ogólnie za gre, rywalizacje i nagrodę. Było bardzo nerwowo oraz czasochłonnie-szczególnie w zadaniu z liderem. (w ostatnim zad głosowałam na synopsę, ladycornelie oraz mary_jane) Szkoda, że żadna z nich nie zajęła żadnego miejsca. Jak inni jestem również zszokowana ;oo Moim zdaniem DzikaNaomi nie powinna wygrać. Podziwiam ją jednak za wiadomo co xD Lecz jestem tym bardzo oburzona i czuje taki niesmaczek... No cóż nie będę się bardziej rozpisywać bo to może doprowadzić do kłótni ale jak to się mówi-po trupach do celu. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i czekam na projekty :)
      A co do twojej opinii: w pełni się zgadzam! Zasmuciło mnie, że nawet na stardoll nie można liczyc na uczciwość. Uraz pozostał i nieco straciłam wiarę w ludzi.
      Mary__Jane

      Usuń
  13. Głosowałam troszkę inaczej ale i tak gratuluję. Na pierwsze miejsce według mnie zasługiwał ktoś inny niemniej jednak zwycięska stylizacja złą nie jest ale dziwi mnie że tyle osób na nią głosowało tym bardziej że najlepsza chyba nie była :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to Zozol teraz poszaleje B)

    OdpowiedzUsuń
  15. Glosowanie powinno byc powtorzone, ale to juz moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za głosy, nie spodziewałam się aż tylu. ;o Oczywiście gratuluję też reszcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :) szczerze to nie spodziewałam się takich zwycięzców

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) Nie głosowałam na nas, ale stylizacje zrobiłyście świetne. Dla reszty też gratulacje za wytrwałość ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje, głosowałam na zozoleq i kawa 007 więc się cieszę że stoją na "podium" bo zasłużyły. Miło że grupa lazurowa której jestem (może raczej byłam) członkiem, została doceniona :)
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie 2 część tego konkursu ? . Co do wyników osobiście głosowałam całej grupie Karminowej , każda ich stylizacja mi się bardzo podobała :).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!