Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na... białą bluzeczkę z Riviery
Witajcie! Od dzisiaj ja zajmuję się tym działem, ale bez obaw, postaram się troszkę unormować i nie szaleć. Będę wybierać w miarę dostępne i nowsze ciuchy. Zapraszam na pierwszy post w moim wydaniu!

RIVIERA |  13 SD | WHITE BOHO BLOUSE
Przewiewna bluzeczka z najnowszej dostawy do Riviery jest naprawdę bardzo praktyczna i uniwersalna. Ma biały kolor, więc można połączyć ją z każdym innym odcieniem. Radzę wkładać coś pod nią, aby doll nie była półnaga i nie łączyć jej ze zwariowanymi wzorami, bo sama jest zdobiona, a kto wie co z tego wyniknie. Świetnie wygląda w eleganckich stylizacjach, ale można wpasować ją praktycznie wszędzie. U mnie zazwyczaj jest dodatkiem lub uzupełnieniem stylizacji, ale stawiałam w nich na ww. elegancję i kolor, bo nic w stylu boho z nią nie przyszło mi do głowy. Myślę, że warto w tę bluzkę zainwestować!
O interesujące was ubrania i dodatki pytajcie w komentarzu. Postanowiłam nie dodawać tu spisu rzeczy, bo większość jest praktycznie niewidoczna i spis byłby "troszkę długi", a przecież nie gryzę! :)

Podobają wam się stylizacje? Co myślicie o bluzce?

19 komentarzy:

  1. Ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się 1 i 3. Ja do tej bluzeczki nie jestem jak na razie przekonana ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają i chyba zdecyduję się na zakup tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach zakup tej bluzki. Uważam, że nada się do wielu stylizacji, a cena nie jest tragiczna. Najbardziej podoba mi sie 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, na prawdę :) Jak widać świetnie sobie radzisz w tych bardziej odjechanych (w dobrym tego słowa znaczeniu oczywiście!) stylizacjach. Z tych trzech, które zaprezentowałaś tutaj najbardziej podoba mi się pierwsza, a urzekła mnie w niej ta delikatność i ładna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię 3 ;)) Sama nie zainwestuję, gdyż nigdy nie mam takich cudownych pomysłów, ale uważam, że warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są całkiem ładne, tylko strasznie przeszkadzają mi te czerwone oczy. Jeśli chcesz stworzyć coś delikatnego to lepiej je zdejmuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja doll ma heterochromię, ale mogę zdejmować soczewkę :)

      Usuń
  7. Świetne stylizacja ,najlepsza pierwsza! Z jakiego sklepu jest torebka z pierwszego setu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są ładne, a najlepsza druga.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jakie piękne stylizacje *.* Najlepsza druga moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne stylizacje. Chciałabym tą bluzkę ale jak zwykle nie mam kasy
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 3 stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja, najbardziej podoba mi się druga.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne stylizacje i gdyby nie toe czerwone oko 1 i 2 bardzo elegancko by wyglądały. Trójeczka bardziej rockowa również jest fajna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!