Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Dzisiaj stylizacja zrobiona na konkurs etapowy jednego z naszego bloga partnerskiego :) Dlatego jest kapelusz, bo wcześniej nie myślałam o tym, żeby dodać tu ten outfit, więc wybaczcie jeden raz, następna stylka i kapelusz będzie znowu w schowku :P

Kapelusz Bonjour Bizou
Szalik Callie's Picks
Płaszcz Mr.
Bluzka z siateczką Evil Panda
Bluzka Basics
Pasek Callie's Picks, Original Future
Spódnica Bonjour Bizou, Evil Panda
Kopertówka Chanel
Rajstopy Basics
Buty nelly.com

W makijażu pojawiła się kolorystyka spódnicy-niebieski i fioletowy, ale także granatowy i czarny. Jest bardzo prosty ;)



19 komentarzy:

  1. Stylizacja fajna, choć nie pasuje do pogody. ;D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :D. I nie do wiary, że to płaszcz męski, na tobie leży świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko ;) Ładny makijaż :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, taka streetstylowa i na luzie z odrobiną elegancji. Fajnie, że dodałaś tą siateczkową koszulkę i szalik, dopełnia stylizacje. Makijaż cudowny, świetnie dobrane barwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. Lubię ten płaszcz. Makijaż też jest fajny i świetnie pasuje do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardziej mi się podoba *O* nie obrazisz się jeśli zrobię sobie podobny? ;D Stylizacja jest ok ale ja nie ubrałabym tak swojej dolki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja. Fajnie wygląda ten płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chociaż na dworze upał ;) i niezbyt pasuje teraz taka stylka to trzeba przyznać ze jest udana. Dobrze że medoll ma rajstopy, bez nich nie pasowałby płaszcz. Wszystko pasujące, współgrające. Co jescze mówić. Umiesz to robić i to widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już długo jest deszcz i burza, więc pasuje :D Dziękuję :)

      Usuń
  9. Muszę zacząć od tego, że nienawidzę tej fryzury :// Stylizacja sama w sobie też jest średnia. Pewnie to dlatego, że to kompletnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, a makijaż jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. na prawdę świetna stylizacja :) a makijaż! cudowny <3 i wiesz, dla mnie możesz nawet każdą stylizację robić z tym kapeluszem, wcale mi to nie przeszkadza, twoja doll wygląda w nim genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i piękny makijaż.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja mnie powaliła a w makijażu się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko zepsułaś tą kurtką. Szkoda. Makijaż śliczny!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!