Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hit czy kit?- Sukienka + spodnie
Witam Was serdecznie!
Na początku chcę Was przeprosić, że w poniedziałek nie ukazał się post. Nie miałam wtedy dostępu do internetu i nawet jeśli był to post się nie zapisywał. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to.

Otóż tak, pewnie zauważyliście, że artykuł ma inny tytuł niż zwykle i ukazał się w niedzielę,
a nie tak jak zawsze, w poniedziałek. Teraz "w poszukiwaniu stylu idealnego" i "hit czy kit?"
będą ukazywać się na zmianę.

Pomysł na post podsunęła mi Sei-chan., która napisała, że chciałaby zobaczyć trend 
spódnica/sukienka + spodnie w moim wykonaniu. Bardzo spodobała mi się ta idea, dlatego też napisałam ten post i stworzyłam stylizację na ten temat. 

Sukienka połączona ze spodniami wcale nie musi wyglądać źle i udowodnię to Wam. 
Zapewne wiele z Was widziało mnóstwo stylizacji gdzie spódnica i spodnie są ze sobą zestawione.
Pewnie jedne były lepsze, a inne gorsze. Ten trend może wyglądać dobrze,
 ale niestety nie każdy umie umiejętnie to ze sobą skompletować.
To może wyglądać świetnie, dlatego zdecydowanie HIT.



Sukienka- Saint Laurent Paris Tribute | Spodnie- Miss Sixty 
 Futerko- Denim&Supply Ralph Lauren 
 Kopertówka- Chanel | Buty- Hot Buys

Podoba Wam się stylizacja? 
Spódnicom połączonym ze spodniami mówicie tak czy nie?
Komentujcie!


38 komentarzy:

  1. A faktycznie dobrze wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Nie myślałam, że się spodoba. Zawsze sobie mówię, że wszystko można założyć tylko trzeba mieć światny gust. Niestety takiego nie mam i nie wiem jak ta stylizacja mi wyszła w miarę dobrze.

      Usuń
  2. Gdyby spodnie były gładsze ;-; Mniejszych napisów nie było ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij otwórz w nowym oknie. To jest większe ;w;
      Na cały obrazek też nie będę dawać, bo, no nie.

      Usuń
    2. ale argumentacja, do fapdokumentu

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że fajnie Ci to wyszło ;) Totalnie nie w moim stylu, ale podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu! Cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu.
      Dziękuję za komentarz. Chyba przez cały dzień (jak nie tydzień) będę chodzić z wielkim uśmiechem na twarzy <3

      Usuń
  4. Stylizacja bardzo mi sie podoba. Osobiście nigdy nie próbowałam połączyć sukienki za spodniami, bo wydawało mi sie, ze będzie to głupio wyglądać. U Ciebie sukienka wygląda bardzo fajnie, odgrywa wręcz role tuniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i komentarz.
      Cóż, ta sukienka jest bardzo krótka, więc tak to wygląda. Dziękuję jeszcze raz <3

      Usuń
  5. Kompletnie nie mój styl ale całkiem nieźle Ci to wyszło ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja. Spróbuję coś sama wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i komentarz.
      Życzę powodzenia, bo do łatwych zadań to nie należy.

      Usuń
  7. Ładna stylizacja. Choć nie preferuję takiego połączenia.
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.
      Cóż, żeby spodnie+sukienka wyglądały dobrze wszystko musi być idealnie dobrane.

      Usuń
  8. spodnie + sukienka, jak najbardziej na tak :D czasy w których każdy trzymał się jakiś określonych reguł już minęły, a nastał czas, gdzie zabawa z modą, innowacyjne pomysły są jak najbardziej pożądane i... ciekawe! W samej stylizacji zmieniłabym jednak buciki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowny komentarz!
      Dobrze powiedziane. Myślałam nad innymi butami, ale stwierdziłam, że ich zakończenie wygląda prześwietnie w połączeniu z tymi spodniami, więc tak już zostało.

      Usuń
  9. Trafiłaś w dziesiątkę, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowne słowa. Nawet nie wiecie jak mnie to motywuje i uszczęśliwia.

      Usuń
  10. Cudna stylizacja. Naprawdę umiesz łączyć ubrania i tworzyć spójne stylizacja.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu! Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba, ale cóż, nie powiedziałabym, że umiem to robić. Jeszcze dużo pracy przede mną i wiele postów dopiero wtedy się przekonamy czy umiem to robić.

      Usuń
  11. Ja bym dobrała bardziej obcisłe spodnie, może z powodu mojego zamiłowania do rurek, ale pomysł super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.
      Ależ one są obcisłe. Może nie aż tak bardzo very soł macz obcisłe, ale są dość wąskie (?)

      Usuń
  12. Mnie to jednak nie przekonuje, nigdy mi się nie podobało coś takiego.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze może się spodobać. Jeżeli umiejętnie to połączymy to może wyglądać genialnie.

      Usuń
  13. Od początku nie byłam za tym, aby łączyć spodnie z sukienką/spódnicą i zdania nie zmienię. Kompletnie mi się to nie podoba. Przyznam, że stylizacja ładna, bo sukienka wygląda trochę jak tunika. Sukienka i legginsy - tak, ale ze spodniami raczej niee. Szkoda, że nie zrobiłaś stylizacji w kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam stylizację w kolorze, ale stwierdziłam, że wygląda źle i nie nadaje się do pokazania na blogu.
      Ciekawskich zapraszam do kliknięcia w link poniżej.
      http://2.bp.blogspot.com/-8BxwdaV9s9o/U3jl_-ylq1I/AAAAAAAAD04/y82wWUfva-c/s1600/sukieneczkaspodenki.png

      Usuń
  14. na medoll wyglada to dobrze. realnie nie wyobrażam sobie takiego stroju. Akceptuję jeszcze sukienkę do leginsów ale też musi miec odpowiednią długosć inaczej kiepsko to wygląda.
    w twojej stylce sukienka jest bardziej jak tunika i zlewa się trochę ze spodniami także wygląda to dobrze. Resztę rzeczy też ładnie dobralaś więc jak najbardziej mi się podoba. Hitem tego nie nazwę, kitem też nie. Jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj to, może zmienisz zdania.
      http://pytanienasniadanie.tvp.pl/13734980/nasze-cykle/czerwony-dywan/czerwony-dywan-sukienka-do-spodni
      Jak napisałam trzeba umieć to łączyć. Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  15. Mi się średnio podoba, nigdy jakoś nie przepadałem za takim połączeniem, ale zależy co kto lubi :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Ja również byłam temu przeciwna, ale po zobaczeniu w gazetach takich połączeń i obejrzeniu tego zmieniłam zdanie.
      http://pytanienasniadanie.tvp.pl/13734980/nasze-cykle/czerwony-dywan/czerwony-dywan-sukienka-do-spodni

      Usuń
  16. Stylizacja jest swietna! Nie wiedzialam, ze takie polaczenie moze wygladac dobrze (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i przemiłe słowa. Bardzo mnie to cieszy.
      Wszystko może dobrze wyglądać, jeśli tylko dobrze się tego użyje.

      Usuń
  17. Nie przepadam za tym połączeniem, ale trzeba przyznać, że stylizację zrobiłaś ładną ;)
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  18. Trend mi się nie podoba ,ale stylizacja jest cudowna! Całość wygląda bardzo spójnie a czarń dodaje elegancji.Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Okropne są połączenia sukienek ze spodniami, czy spódnic ze spodniami.
    Stylizacja mi się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię takich kombinacji ale nie powiem wyszło ci ciekawie :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!