Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji bblvghlv

hill88: Ciekawa stylizacja, ale mam wrażenie, że kurteczka jest tu zbędna. Świetna kolorystyka.HOT
VanicaBloom: Ja jestem zdecydowanie na TAK! Niekonwencjonalnie i z pełnym wyczuciem smaku jak zawsze ;) HOT
Avril_EmoPunk: Zaciekawiło mnie logo McDonalda w Twojej stylizacji, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Wszystko jest perfekcyjnie dopasowane. HOT
Mary__Jane: Świetna stylizacja! Nie noszę takich kolorów i za nimi nie przepadam, ale ty połączyłaś je cudownie! Jest wiosennie i lekko. Zdjęłabym tą kurtkę, ale mimo tego HOT


Ocena stylizacji ....Yellow....
hill88: Prosta stylizacja - i dobrze! Ostatnio na Stardollu modne stało się nakładanie na doll 20 warstw ubrań. Musimy pamiętać, że minimalizm też jest ok. HOT
VanicaBloom: Prosto, jasno i na temat. Połączenie ubrań jest genialne! Kurteczka, spodnie i te buty… och! i ach! HOT
Avril_EmoPunk:Kocham takie chłodne połączenie kolorów. Też mam te spodnie, ale za chiny nie mogłam ich z niczym połączyć, aż zobaczyłam Twoją stylizację. Widzę, że jednak na coś się przydają. HOT
Mary__Jane: Ładnie i poprawnie, ale czegoś mi tu brakuje. Szyja świeci pustkami, a makijaż przytłacza całą doll. Ogólnie mi się podoba, no może oprócz tych butów. HOT/NOT


Ocena stylizacji dora_dorka
hill88: Mam mieszane uczucia. Z jednej strony ciekawy pomysł z bluzką, z drugiej okropne okulary i ten sweter. HOT/NOT
VanicaBloom: Mnie się podoba. Jest z klasą i w fajny jest styl całości, chociaż w kwestii okularów muszę się zgodzić. Lepsze były by bardziej oldschoolowe. HOT
Avril_EmoPunk: W Twojej stylizacji jest coś co mnie odrzuca i jednocześnie zachwyca. Patrząc na połączenie swetra, torebki i długiej spódnicy widzę starszą panią. Jednak pod spodem jest coś od czego nie mogę oderwać wzroku. Co prawda mam inny styl i bym się tak nie ubrała to podoba mi się takie eleganckie połączenie. HOT/NOT
Mary__Jane: Na pierwszy rzut oka nie spodobała mi się. Przeskoczyłaś z dwóch różnych światów: z jednej strony ładnie połączyłaś kolory i pod tym względem mnie się podoba, ale z drugiej strony widzę okropny dekolt. Następnym razem nie szarżuj tak z warstwami. HOT/NOT


Ocena stylizacji _Nemezis_
hill88: Szczerze to mi się nie podoba. Dodatki są okropne, plus jednak za twarz. NOT
VanicaBloom: Mnie się set podoba, jest oryginalny i taki niedzisiejszy. Twarz jest ładna, ale nie jestem przekonana do tych okularów. HOT
Avril_EmoPunk: Hmm.. tutaj muszę się poważnie zastanowić co o tym sądzę. Kwadratowa bluzka, dziwny naszyjnik, babcina torebka, okulary jak u szalonego naukowca chemika, buty pasujące do dodatków, ale nie przekonują mnie. Podoba mi się sukienka, którą użyłaś jako spódnicę jednak mimo tego muszę Ci dać NOT.
Mary__Jane: Podoba mi się! Świetne połączenie bluzki i sukienką, ale dobór dodatków... Zmieniłabym na pewno okulary i torebkę, a właściwie: dobrałabym dodatki od nowa. NOT/HOT

17 komentarzy:

  1. 1, 2 i 4 dostają ode mnie łapki :) Nie rozumiem czemu 4 Wam się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba nie logo MakDonalda tylko Moschino... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes, inspired by Moschino...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się 1 i 2 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hot, hot, not, not

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie hot-not-hot-not. Żadna mnie nie zachwyciła, przeciętnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko druga stylizacja dostała ode mnie HOT.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja nieszczególnie mi się podoba za dużo wszysttkiego :/
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak szczerze to żadna stylizacja mnie nie zachwyciła. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hot
    Hot
    Hot/Not
    Hot/Not
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie pierwsze są ładne, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do pierwszego to nie jest logo mc'donalda, tylko moschino :D, trochę głupie, wiem, ale to moda XD

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za opinie :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!