Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca stylu
Dziś ze stylizacji, które wpadły mi w oko postanowiłam pokazać Wam strój użytkowniczki Etana. Mogłam jeszcze latać i szukać czegoś zupełnie innego lecz odwiedzając ją wiedziałam, że to ona bedzie miała u mnie I miejsce. Jestem oczarowana każdym oryginalnym setem, który tworzy, wpadają mi one głęboko w pamięć.

Etana- Federacja Rosyjska

Ma na sobie: płaszcz Strike Pose, sweter antidote, top It Girls, torbę of.spec, 3xspódnica B.Bizou, spódnicę Apres Ski, spódnicę antidote, buty LE, pasek WOTW, 4xpasek B.Bizou, pasek LE, okulary Beastly

Ciekawostka- wywiad z Etaną znajdziecie tutaj

Co myślicie o pokazanej stylizacji? Podoba Wam się?

14 komentarzy:

  1. tak . ona jest świetna. nadaje się do łowcy stylu w 100%. Spódnica jak same napisy już mówią jest po prostu beautiful

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! bardzo kreatywnie, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, serio świetna. Pomysł i wykonanie na wysokim poziomie. Ta fryzura bardzo pasuje do tej doll. Całość - po prostu nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Naprawdę Świetna stylizacja.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Genialna, mega Orginala, cudowna, wspaniała mogłabym tak wymieniać godzinami <3
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Etane :D zawsze z przyjemnością wchodzę na jej profil bo potrafi pozytywnie zaskoczyć swoją kreatywnością i wyobraźnią. Mogę powiedzieć że jest bardzo inspirująca a jej styl jest jak święty Graal :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna podziwiam Etane za jej stylizacje, które zawsze są oryginalne i czymś mnie zaskakują. Pokazana stylizacja jest piekna i ma w sobie to coś, mimo ze jest to klasyczne połączenie bieli z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  8. *-* ale zajefajna stylka... *-*
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. Padam na kolana, genialna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look! Bardzo pomysłowa i pokazuje sobą " coś innego", powodzenia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na umieszczenie pasków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Świetnie umieszczone paski.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!