Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Mini loteria z okazji 100. posta - wyniki

Witajcie. Do zgarnięcia były te trzy zestawy powyżej. 
Zestaw po lewej trafia do : nikiwi.2468
Zestaw w środku dla : B.E.A.T.K.A
Zestaw po lewej wylosowany dla : _Nemezis_
Dodatkowo wybierzcie coś za 6SD i napiszcie mi w kg, co mam kupić :)

Za chwileczkę wszystkie przedmioty trafią do bazaaru i będą dla Was zarezerwowane.
Możecie je odebrać, aż do wycofania ich przez system stardoll.

__________
Buziaki
Coldi

12 komentarzy:

  1. Fajna ta złota kurteczka xx Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję muah :*

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje :)
    Zgłoszę się dopiero w sobotę bo nie mam dostępu do laptopa :)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego _Nemezis_ wygrała przecież ona w ogóle nie zasłużyła napisała tylko jedno zdanie a niektórzy pisali kilkuzdaniowe wypowiedzi! Według mnie to jest niesprawiedliwe i nagroda powinna przypaść komuś innemu. B.E.A.T.K.A wygrywa zawsze we wszystkich konkursach można by rzec że jest waszą ulubienicą i nagrodę dostaje z racji tego że jest waszą kumpelą! Jak dla mnie to ten konkurs jest z góry ustawiany

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!